Gå til innhold

lite innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

labert med folk som skriver da, etter det nye DOL kom.. jaja.. tar seg vel opp. selv forstår jeg ikkje noe.... savner en del ting også:(

Skrevet

Så du etterlyste "svar til meg" på Webm. Det ligger rett over det du leser nå, inni disse parantesene.

Gjest Tacomix
Skrevet

Nesten ingen orker det nye dol. Alle har reist. Pakket kofferten. Jeg er hvertfall ikke her så mye. Greier ikke spørre om så mye lenger heller. Er bare rot!

Gjest Vekten87
Skrevet

Nesten ingen orker det nye dol. Alle har reist. Pakket kofferten. Jeg er hvertfall ikke her så mye. Greier ikke spørre om så mye lenger heller. Er bare rot!

ja, sant.. forstår ikke noe lenger:( det må da være mulig å gå tilbake til det gode gamle!!! ???? e blitt så vandt til å gå innpå her me ALT jeg lurer på.. hvor skal jeg gjøre av det nå? :(

Gjest Tacomix
Skrevet

ja, sant.. forstår ikke noe lenger:( det må da være mulig å gå tilbake til det gode gamle!!! ???? e blitt så vandt til å gå innpå her me ALT jeg lurer på.. hvor skal jeg gjøre av det nå? :(

Nei, jeg forstår heller ikke noe lenger. Det burde gått ann å gått tilbake til gamle dol, alle faste brukere som brukte dette ofte har jo forsvunnet. Så noe bør de gjøre for å få oss tilbake. Men det virker som vi ikke er ønsket velkommen lenger.

Ja, jeg har også spørt om alt mulig jeg har lurt på. Har lenger ikke plaget mine venner med alt det der, for jeg er nemlig ei som kan stille mange spørsmål. Men nå vet jeg ikke hvor jeg skal gå med de spørsmålene. Dette er slitsomt, så jeg håper vi får tilbake det gamle dol. Håper på forandringer snart. For jeg blir så sliten av å bruke dette forumet nå.

Skrevet

Nei, jeg forstår heller ikke noe lenger. Det burde gått ann å gått tilbake til gamle dol, alle faste brukere som brukte dette ofte har jo forsvunnet. Så noe bør de gjøre for å få oss tilbake. Men det virker som vi ikke er ønsket velkommen lenger.

Ja, jeg har også spørt om alt mulig jeg har lurt på. Har lenger ikke plaget mine venner med alt det der, for jeg er nemlig ei som kan stille mange spørsmål. Men nå vet jeg ikke hvor jeg skal gå med de spørsmålene. Dette er slitsomt, så jeg håper vi får tilbake det gamle dol. Håper på forandringer snart. For jeg blir så sliten av å bruke dette forumet nå.

Trodde Webbisene var glad i/for de faste brukerne sine, jeg! Snufs.... :(

Gjest Vekten87
Skrevet

hehe ja, sliten er faktisk ordet! det er bare stress.. funker passeodet? hvor må jeg trykke nå? osv.. sitter og stresser mer enn jeg får kost meg og lest og ikke minst spurt om alt jeg har inne.. men men får håpe folka kommer tilbake!! ellers blir det stusselig her :-\ du får ha en god helg, så får vi krysse fingrene for at ting er på stell i neste uke :) er jo lov å håpe!!

Skrevet

Trodde Webbisene var glad i/for de faste brukerne sine, jeg! Snufs.... :(

Glad og glad. Hva skal de med oss egentlig, så lenge de ikke tjener penger på oss?

Skrevet

Glad og glad. Hva skal de med oss egentlig, så lenge de ikke tjener penger på oss?

Men akkurat det finnes jo en løsning på ;o)

Sjekk mitt svar til Ulvinnen i tråden under, og innlegget "Redakjsonen i dol er geniale!/Ulvinnen" :)

Skrevet

" e blitt så vandt til å gå innpå her me ALT jeg lurer på.. hvor skal jeg gjøre av det nå? :("

Ring 1881 ;o)

Gjest Vekten87
Skrevet

" e blitt så vandt til å gå innpå her me ALT jeg lurer på.. hvor skal jeg gjøre av det nå? :("

Ring 1881 ;o)

hehe ja, 1881 va ikkje ett dumt valg, det likte eg :)

Skrevet

Synes sidene er blitt rett og slett slitsomme å være på. Gjør jo ikke annet enn å scrolle, scrolle og scrolle her.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ta det med ro.

Det ordner seg.

Det er forbedringer her jevnlig- og de fleste er jo også ganske tilpasningsdyktige... og venner seg til det her.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...