Gå til innhold

Blødning 1,5 uker e. mens..hva kan det være? u/t

Anbefalte innlegg

sommerkreps

Utenom tema dette her, men tenkte kanskje noen her visste det likevel..siden det er mange kvinner her.. I dag har jeg nemlig blødd litt og det er 1,5 uker siden siste mens første dag (dvs siste blødningsdag var for en uke siden). Blør ikke mye sånn som ved mens, men blir blod på papiret hver gang jeg tisser (og virker som det er skjeden det kommer fra) og en liten flekk i trusa.. Har aldri opplevd dette før, så blir litt bekymra for at noe er galt.

Noen som har opplevd dette eller har noen ide? Bruker trionetta p-piller, brukt de siden november tror jeg.

Ps. Jeg kan umulig være gravid, har ikke hatt sex de siste to-tre mnd og har hatt regelmessig mens..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...