Gå til innhold

Hvordan få større vindu til trålisten:

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Peachy har funnet en liten "i" under innleggsboksen. Trykk på den og vinduene blir større!

Hurra for Prinsessa vår :D

Skrevet

Den kan ligge lang nede på siden også, scroll frem til du ser en grå linje med teksten "Spør fagperson". Under der står det en bitte liten i.

Gjest liede
Skrevet

Og plutselig fikk jeg puste igjen. Gud bedre, det var deilig!

Takk Peach!

Skrevet

Jøss!! Dette var jo himmelsk! :) Så myye bedre, bare ved å trykke på en bokstav hehe. topp!

Gjest Pontiac
Skrevet

Å herre jamini....det er det værste.....helt sånn som jeg ba om jo :D

Skrevet

i-en forsvinner ganske fort, synes jeg...

De har sikkert lagt den der , sånn at bare webmaster skulle finne den. Han syntes nok det ble for tungvint med det lille vinduet!

Skrevet

Lurer på om dette bare er en bug, det er i så fall ikke veldig annonsert. Men jeg synes fortsatt det blir alt for mye scrolling, hvis det er et langt innlegg må man scrolle ned for å se innlegget. Argh.

Skrevet

Det var bedre ja;) Tuuusen takk!

Nå mangler bare litt større skrift, for jeg klarer ikke sitte så lenge i gangen før jeg blir alt for sliten i øynene:(

Skrevet

Det var bedre ja;) Tuuusen takk!

Nå mangler bare litt større skrift, for jeg klarer ikke sitte så lenge i gangen før jeg blir alt for sliten i øynene:(

Jeg stilte bare på prosenten på størrelsen på siden selv. Går iallfall i opera. I stedet for 100% har jeg 120%. Funker litt bedre da :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1174073927' post='3574808]

Jeg stilte bare på prosenten på størrelsen på siden selv. Går iallfall i opera. I stedet for 100% har jeg 120%. Funker litt bedre da :)

Da ble det bedre ja;) Nå forsvant til og med reklamen på siden;)

Thanks;;))

Skrevet

Lurer på om dette bare er en bug, det er i så fall ikke veldig annonsert. Men jeg synes fortsatt det blir alt for mye scrolling, hvis det er et langt innlegg må man scrolle ned for å se innlegget. Argh.

Jeg får ikke mail fra det nye forumet med passord og sånn. Så får ikke logget meg inn der :/

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1174136972' post='3575273]

Jeg får ikke mail fra det nye forumet med passord og sånn. Så får ikke logget meg inn der :/

Du trenger ikke mail og passord lenger, tror jeg. Skal høre med webmasterinnen. :)

Skrevet

Du trenger ikke mail og passord lenger, tror jeg. Skal høre med webmasterinnen. :)

Thanks.. Men får ikke logget meg på :/

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1174136972' post='3575273]

Registrer deg på nytt, for nå får du ingen mail, bare logger deg inn uten. :)

Skrevet

Registrer deg på nytt, for nå får du ingen mail, bare logger deg inn uten. :)

Skal prøve :)

Gjest eksdoler
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1174142565' post='3575308]

Thanks.. Men får ikke logget meg på :/

Prøv og registrere deg på ny på det andre forumet, men forandre nicket ditt litt (en ekstra bokstav eller et ekstra tegn bak eller noe).

Du skal ikke behøve noen mail for å logge inn nå, men nicket ditt er sikkert reservert og sperret ved dine forrige forsøk sånn så du må forandre det litt.

Gjest eksdoler
Skrevet

Prøv og registrere deg på ny på det andre forumet, men forandre nicket ditt litt (en ekstra bokstav eller et ekstra tegn bak eller noe).

Du skal ikke behøve noen mail for å logge inn nå, men nicket ditt er sikkert reservert og sperret ved dine forrige forsøk sånn så du må forandre det litt.

BTW! Jeg testet selv nå nettopp og det fungerte med en gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...