Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen får vi se kåringen av vinneren i Farmen.

Jeg synes slett ikke at denne " vennskaps- stemmingen " nå sist var rettferdig. Hvis en slik avstemming skulle skje, måtte det for all del tas i beynnelsen av finaleuka der alle finalisten var med.

Kanskje resultatet har blitt annerledes da.

Synes forresten heller ikke de 4 som var igjen, stemte særlig taktisk, heller.

Mikkel og Astrid ønsket seg Agnete som tredjemann - og fikk det.

Nå blir spillet for lett for Mikkel ( Rev)

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg synes også "vennestemmingen" ble urettferdig, spesielt pga Agnete og Ole Magnus.

Jeg tror ikke Agnete har noen sjangse mot de to andre. Skulle paret vinne farmen, burde Ole Magnus vært igjen. Men jeg tror Astrid er en sterk kandidat mot Mikkel, sjekk de overarmene! Det kommer helt an på hva de skal konkurrere i. Blir det "tradisjonelt kvinnearbeid" så tror jeg Mikkel kan få problemer.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg synes også "vennestemmingen" ble urettferdig, spesielt pga Agnete og Ole Magnus.

Jeg tror ikke Agnete har noen sjangse mot de to andre. Skulle paret vinne farmen, burde Ole Magnus vært igjen. Men jeg tror Astrid er en sterk kandidat mot Mikkel, sjekk de overarmene! Det kommer helt an på hva de skal konkurrere i. Blir det "tradisjonelt kvinnearbeid" så tror jeg Mikkel kan få problemer.

Det blir hvertfall at alle gamle deltakere gir stemmer og så blir det vel en kunskaps konkuranse. Sikkert noe mer eller kanskje noe annet!

Skrevet

Det blir hvertfall at alle gamle deltakere gir stemmer og så blir det vel en kunskaps konkuranse. Sikkert noe mer eller kanskje noe annet!

men alle de andre har jo sett mikkel lure til seg mat og stjele.. de likte det jo ikke i følge avisene.. de var sure.. så han får sikkert lite stemmer.. håper jeg.. mikkel vinner nok men kunne ønsker astrid gjorde det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...