Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble nok for meg, dol ble nedgradert til det nivå alle andre forum jeg ikke orker bruke er på.

Det har vært hyggelig de siste 7 årene! Vi prates kanskje en gang :-)

Tjudelu!

Skrevet

Hvorfor er det opprettet på svensk? hva er poenget med det? finnes jo norske forum å opprette.

Ikke spør meg, men det går an å bytte språk til norsk altså. :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hvorfor er det opprettet på svensk? hva er poenget med det? finnes jo norske forum å opprette.

Det er det ene.

Det andre er TILPASNING. De andre sidene som vises til er IKKE gamle DOL. Så uansett må folk vennes til noe nytt.

Hvorfor ikke da bare bli- og venne seg til dette?

;-)

Skrevet

Det er det ene.

Det andre er TILPASNING. De andre sidene som vises til er IKKE gamle DOL. Så uansett må folk vennes til noe nytt.

Hvorfor ikke da bare bli- og venne seg til dette?

;-)

Vente meg til det alternative forumet på ti minutter. Kommer ikke til å venne meg til dette scrollehelvetet.

Gjest Tacomix
Skrevet

Vente meg til det alternative forumet på ti minutter. Kommer ikke til å venne meg til dette scrollehelvetet.

Sikkelig enig med deg. Det går ikke ann å være her for mye lenger hvertfall. Den nye dol er mye bedre enn dette tullet!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, ikke med slik innstilling.

;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

;-)

Jeg må kjøpe meg en nus om jeg skal orke å være her like ofte som jeg var. For jeg har bare laptopp og det er håpløst på det nye dol! Men da får jeg også tid til en hel haug med andre ting.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg må kjøpe meg en nus om jeg skal orke å være her like ofte som jeg var. For jeg har bare laptopp og det er håpløst på det nye dol! Men da får jeg også tid til en hel haug med andre ting.

Ikke nus, men en mus. Litt mørkt her jeg sitter;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke nus, men en mus. Litt mørkt her jeg sitter;)

:-)

Skrevet

;-)

Så vi skal bare godta at forumet blir forandret til det absolutt verre bare fordi "man venner seg til det"? Hvis det nye oppsettet hadde vært så bra, så hadde man vent seg til det by now.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Så vi skal bare godta at forumet blir forandret til det absolutt verre bare fordi "man venner seg til det"? Hvis det nye oppsettet hadde vært så bra, så hadde man vent seg til det by now.

Jeg har vent meg til det...

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...