Gå til innhold

Et nytt DOL-alternativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://dolere.egetforum.se/index.php

Her er et nyopprettet forum for eksildolere. Dette funker p.t. bedre enn gamledolere-gruppa på msn. Syntes dette var mye mer oversiktlig og fint. Dessuten kan man ha smileyer og fine profilbilder. :D

Skrevet

Sikkert kjekt. Men det blir ikke det samme.

Blir like godt her jeg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

De andre sider som det vises til blir uansett ALDRI det gamle DOL.

Dvs uansett så må man tilpasse seg noe nytt.

Hvorfor ikke da bare bli og tilpasse seg dette? Synes også webbis forsøker imøtekomme noen av kritikkene de har mottatt.

:-)

Skrevet

Hvorfor ikke da bare bli og tilpasse seg dette? Synes også webbis forsøker imøtekomme noen av kritikkene de har mottatt.

Se svaret mitt til deg i den tråden under her.

Dette blir heller aldri DOL hvis de ikke får tilbake den vertikale delingen, og det har de sagt ikke kommer tilbake.

Skrevet

Det så da akkurat ut som et sånt forum vi slett ikke vil ha?

Vanskelig å få oversikt over tråder. Sukk. Mulig det er bedre når man er innlogget, men det så slett ikke bedre ut enn dette, i mine øyne iallefall :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Se svaret mitt til deg i den tråden under her.

Dette blir heller aldri DOL hvis de ikke får tilbake den vertikale delingen, og det har de sagt ikke kommer tilbake.

Det er DOL selv uten vertikal deling.

Men det er en ny versjon av DOL.

;-)

Skrevet

Det så da akkurat ut som et sånt forum vi slett ikke vil ha?

Vanskelig å få oversikt over tråder. Sukk. Mulig det er bedre når man er innlogget, men det så slett ikke bedre ut enn dette, i mine øyne iallefall :-)

Jeg synes det er oversiktlig etter å ha brukt det i 15 minutter. Syntes som deg det var litt vanskelig å orientere seg i starten, men ikke nå lenger. :)

Skrevet

Det er DOL selv uten vertikal deling.

Men det er en ny versjon av DOL.

;-)

Ja, men det som var spesielt bra med dol var den vertikale delingen. Nå har de ødelagt det.

Mary Poppins
Skrevet

Ikke stygt ment men dersom man virkelig ikke klarer bruke denne siden må jeg si det nesten er litt bekymringsverdig. Til og begynne med var den helt forferdelig men nå funker den jo faktisk fint, bare en liten tilvenningssak. Man må jo også venne seg til siden du la ut.

Forøvring synes jeg det er litt unødvendig å skulle prøve å flytte hele dol til all mulige andre sider. Dersom noen vil dra så er det bare å gjøre det.

Dette er forøvrig ikke ment som personlig kritikk til deg peachy, jeg ser jo at du klarer å bruke denne siden, jeg snakker mer generelt :-)

Mary Poppins
Skrevet

Nettopp!! :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke stygt ment men dersom man virkelig ikke klarer bruke denne siden må jeg si det nesten er litt bekymringsverdig. Til og begynne med var den helt forferdelig men nå funker den jo faktisk fint, bare en liten tilvenningssak. Man må jo også venne seg til siden du la ut.

Forøvring synes jeg det er litt unødvendig å skulle prøve å flytte hele dol til all mulige andre sider. Dersom noen vil dra så er det bare å gjøre det.

Dette er forøvrig ikke ment som personlig kritikk til deg peachy, jeg ser jo at du klarer å bruke denne siden, jeg snakker mer generelt :-)

Enig med deg. :-)

Skrevet

Jeg *klarer* jo å bruke denne siden, men jeg syntes den ble utrolig lite brukervennlig etter omleggingen. Skriften er for liten, så jeg blir sliten etter bare en liten stund her inne. Man må scrolle opp og ned og hit og dit hele tiden når innlegget kommer under trådlisten, og jeg er absolutt ikke fornøyd med popupvinduene. Jeg får heller ikke markert leste innlegg i 100 nyeste og svar til meg, og da er det vanskelig å orientere seg. Ikke kan man gå inn på tråden før man leser svar til meg, så man har ikke anelse om hva vedkommende har svart på.

Det er helt tragisk og ubrukelig, men det virker som de fleste godtar denne NEDgraderingen av forumet.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg *klarer* jo å bruke denne siden, men jeg syntes den ble utrolig lite brukervennlig etter omleggingen. Skriften er for liten, så jeg blir sliten etter bare en liten stund her inne. Man må scrolle opp og ned og hit og dit hele tiden når innlegget kommer under trådlisten, og jeg er absolutt ikke fornøyd med popupvinduene. Jeg får heller ikke markert leste innlegg i 100 nyeste og svar til meg, og da er det vanskelig å orientere seg. Ikke kan man gå inn på tråden før man leser svar til meg, så man har ikke anelse om hva vedkommende har svart på.

Det er helt tragisk og ubrukelig, men det virker som de fleste godtar denne NEDgraderingen av forumet.

De fleste liker helse-info'en som legges ut her. Og vil bli. Mye av det ER til det bedre. men jeg skjønner jo at smaken er som baken...

Skrevet

De fleste liker helse-info'en som legges ut her. Og vil bli. Mye av det ER til det bedre. men jeg skjønner jo at smaken er som baken...

Hva mener du er til det bedre? Da tenker jeg kun på forumet, jeg bruker aldri noen av de andre funksjonene her inne.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hva mener du er til det bedre? Da tenker jeg kun på forumet, jeg bruker aldri noen av de andre funksjonene her inne.

Jeg bruker se på helseinfo- så jeg bruker det andre- som jeg synes er oversiktlig.

Jeg skal ikke påstå at forum nå er bedre enn før.... Men jeg kan påstå at jeg har vent meg til forandringen :-)

Skrevet

Jeg bruker se på helseinfo- så jeg bruker det andre- som jeg synes er oversiktlig.

Jeg skal ikke påstå at forum nå er bedre enn før.... Men jeg kan påstå at jeg har vent meg til forandringen :-)

Nettopp...

Det er ikke særlig moro å være her når man får vondt i øynene og scrollefingeren. :P

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nettopp...

Det er ikke særlig moro å være her når man får vondt i øynene og scrollefingeren. :P

Vondt i øynene? Scrollefinger?? Sa jeg noe om det?

Nei- jeg har ingen problemer med nye forum. Har som sagt vent meg til det.

Skrevet

Vondt i øynene? Scrollefinger?? Sa jeg noe om det?

Nei- jeg har ingen problemer med nye forum. Har som sagt vent meg til det.

Nei, men jeg får det. Og det er ikke noe man kan venne seg til.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er veldig enig i mye av det du skriver. Men du må informere webbis, det er ikke for sent for dem å gjøre forbedringer, og dete r god mulighet at de allerede jiobber med de tingene du nevner. Det handler ikke så veldig mye om å godta eller å ikke godta, her har man rett og slett ikke noe valg...desverre Dersom man vil bruke forumet må man bare gjøre det beste ut av det.

Skrevet

Jeg er veldig enig i mye av det du skriver. Men du må informere webbis, det er ikke for sent for dem å gjøre forbedringer, og dete r god mulighet at de allerede jiobber med de tingene du nevner. Det handler ikke så veldig mye om å godta eller å ikke godta, her har man rett og slett ikke noe valg...desverre Dersom man vil bruke forumet må man bare gjøre det beste ut av det.

Hva tror du jeg har gjort, da! Jeg er helt fortvilet. Kan jo prøve å legge det inn på webmasterforum igjen, eller sende en mail...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...