Gå til innhold

Et nytt DOL-alternativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De andre sider som det vises til blir uansett ALDRI det gamle DOL.

Dvs uansett så må man tilpasse seg noe nytt.

Hvorfor ikke da bare bli og tilpasse seg dette? Synes også webbis forsøker imøtekomme noen av kritikkene de har mottatt.

:-)

Det svenske og danske dol er for meg som gamle dol. Men jeg vet ikke helt om jeg vil ha det tilbake helt likedan, det mangler litt :o)

Skrevet

Jeg synes det er oversiktlig etter å ha brukt det i 15 minutter. Syntes som deg det var litt vanskelig å orientere seg i starten, men ikke nå lenger. :)

Jeg skal vurdere det om en dag eller tre hvis det ikke blir en god del endringer her :-)

Engasjert i denne omleggingen er jeg iallefall. Har nok skrevet flere innlegg de siste to dagene enn tilsammen på alle mine ørten DOLår. Både her og på DOL.dk :-)

Skrevet

Jeg skal vurdere det om en dag eller tre hvis det ikke blir en god del endringer her :-)

Engasjert i denne omleggingen er jeg iallefall. Har nok skrevet flere innlegg de siste to dagene enn tilsammen på alle mine ørten DOLår. Både her og på DOL.dk :-)

Det er bra, det har vært ganske bra fart der inne i kveld. Men nå har visst de fleste gått og lagt seg. :)

Skrevet

Det er bra, det har vært ganske bra fart der inne i kveld. Men nå har visst de fleste gått og lagt seg. :)

Det skal jeg også nå. Er sååå trøtt.

Vi sees senere - et eller annet sted. God natt! :-)

Skrevet

Det skal jeg også nå. Er sååå trøtt.

Vi sees senere - et eller annet sted. God natt! :-)

Natta. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...