Gjest hownice Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Klarer ikke å logge på MSN messenger (Live) ikveld. Andre med samme problem? 0 Siter
Alana Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har ingen problemer... I Hvert fall ikke med msn ;-) 0 Siter
Osiris Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Funker ikke. Jeg kommer heller ikke inn på msn. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Hehe jeg burde kanskje sett om noen andre hadde skrevet det samme før meg 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Funker bra her! Døh, vil du ikke komme og henge litt med oss på http://dolere.egetforum.se/index.php Jeg kommer meg ikke inn på msn, og kommer meg heller ikke inn på danske dol, siden passordet mitt ligger i hotmailinnboksen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har ingen problemer... I Hvert fall ikke med msn ;-) Men jeg datt ut og klarer ikke å logge meg på igjen ( 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Døh, vil du ikke komme og henge litt med oss på http://dolere.egetforum.se/index.php Jeg kommer meg ikke inn på msn, og kommer meg heller ikke inn på danske dol, siden passordet mitt ligger i hotmailinnboksen. Jammen det der skjønner jeg iallfall ikke no av 0 Siter
Alana Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Men jeg datt ut og klarer ikke å logge meg på igjen ( Ja, du forsvant plutselig! (Jeg spurte bare om maten var så bra som du trodde ;-)) 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jammen det der skjønner jeg iallfall ikke no av Joda... Du som er så genial. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Joda... Du som er så genial. Haha.. Registrerte meg, men sitter litt rådvill og lurer på hvor jeg skal skrive for å få mest mulig oppmerksomhet 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Ja, du forsvant plutselig! (Jeg spurte bare om maten var så bra som du trodde ;-)) Maten er bra bortsett fra kveldsen, den er kjedelig, men middag er som restaurant mat bortsett fra at vi får kokte poteter hver dag og lunsjen er også bra med masse salat ) 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Haha.. Registrerte meg, men sitter litt rådvill og lurer på hvor jeg skal skrive for å få mest mulig oppmerksomhet *LOL* Skal overøse deg med oppmerksomhet, jeg! Husk å skaffe deg en lekker avatar. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 *LOL* Skal overøse deg med oppmerksomhet, jeg! Husk å skaffe deg en lekker avatar. avatar? Må jeg lære nye ord også? 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 avatar? Må jeg lære nye ord også? Avatar er bare et fancy ord på profilbilde. Pust med magen nå! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Avatar er bare et fancy ord på profilbilde. Pust med magen nå! *puste og pese* Jeg skriver og skriver men får ikke sendt Kanke du komme innom meg i Trheim en tur, da? Vi rekker noen drinker før jeg skal på jobb i morgen tidlig 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 *puste og pese* Jeg skriver og skriver men får ikke sendt Kanke du komme innom meg i Trheim en tur, da? Vi rekker noen drinker før jeg skal på jobb i morgen tidlig Tja, hvis jeg kjører nå, så kommer jeg vel fram sånn i ellevetida. Går sikkert fint det? *fnis* 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Tja, hvis jeg kjører nå, så kommer jeg vel fram sånn i ellevetida. Går sikkert fint det? *fnis* Seff! *rydde og vaske* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.