Gå til innhold

MSN messenger ikveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seff! *rydde og vaske*

Pokkers msn, altså! Den er IKKE snill i kveld! Tror du webmaster har en finger med i spillet der også? Jeg tror det er snikintegrering av dolere tilbake i samfunnet, dette her... :-O

Skrevet

Maten er bra bortsett fra kveldsen, den er kjedelig, men middag er som restaurant mat bortsett fra at vi får kokte poteter hver dag og lunsjen er også bra med masse salat :o)

Det høres bra ut! Deilig å slippe planlegging og tilbereding av mat uansett :-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Pokkers msn, altså! Den er IKKE snill i kveld! Tror du webmaster har en finger med i spillet der også? Jeg tror det er snikintegrering av dolere tilbake i samfunnet, dette her... :-O

Jah. Konspirasjon!! Men webbis synes visst at samfunnet skal spares for meg, for her funker alt strålende :D

Skrevet

Jah. Konspirasjon!! Men webbis synes visst at samfunnet skal spares for meg, for her funker alt strålende :D

Ja, det er jo ikke så rart... *kremt*

Din rattarar.

Skrevet

Det høres bra ut! Deilig å slippe planlegging og tilbereding av mat uansett :-)

Det er skikkelig luksus. Men rommet mitt er rotete du, ingen som rydder etter meg her eller vasker klærne mine hihi.

Dessuten, kaffen jeg var så uheldig å søle på gulvet halvveis under senga for 10 dager siden er der enda og ingen har vasket badet. Det synes jeg kanskje er litt svakt. Det er vel ikke meningen at man skal gjøre slike ting sjøl? Jeg skjønner jo at jeg bør rydde bordene mine og klærne mine sjøl da. Sa til hun som vasker at badet trengte en omgang men hun var ikke helt lydhør...

Caloni Makaroni
Skrevet

Ja, det er jo ikke så rart... *kremt*

Din rattarar.

jegvilikkeleggemeg!

Skrevet

jegvilikkeleggemeg!

Så, så... *rygger sakte og forsiktig vekk fra Calonien*

Caloni Makaroni
Skrevet

Så, så... *rygger sakte og forsiktig vekk fra Calonien*

Jøss...enda en weird ting her på ny-DOL. Innleggene legger seg jo med lenger og lenger innrykk etterhvert som noen svarer. Men om det blir nok svar, så legger de seg helt inn til venstre igjen, og det blir ikke flere innrykk. Sånn som når vi skriver nå. Vi har innleggene helt til venstre nå, og så ser det ut som om Frøken Pryd har skrevet et svar til en av oss.

Skrevet

Jøss...enda en weird ting her på ny-DOL. Innleggene legger seg jo med lenger og lenger innrykk etterhvert som noen svarer. Men om det blir nok svar, så legger de seg helt inn til venstre igjen, og det blir ikke flere innrykk. Sånn som når vi skriver nå. Vi har innleggene helt til venstre nå, og så ser det ut som om Frøken Pryd har skrevet et svar til en av oss.

Jeg skjønner ikke hvem som har skrevet svar til meg lenger, jeg... :P

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg hadde store problemer og satt her og sitret av abstinenser. Jeg må liksom ha msn på selv om jeg ikke på død og liv må prate med noen.

Men det gikk til slutt, er på nå.

Gjest hownice
Skrevet

Jeg har ingen problemer... I Hvert fall ikke med msn ;-)

Få se om du er tøff nok til å logge ut av MSN og så forsøke å logge inn igjen da :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...