Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Seff! *rydde og vaske* Pokkers msn, altså! Den er IKKE snill i kveld! Tror du webmaster har en finger med i spillet der også? Jeg tror det er snikintegrering av dolere tilbake i samfunnet, dette her... :-O 0 Siter
Alana Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Maten er bra bortsett fra kveldsen, den er kjedelig, men middag er som restaurant mat bortsett fra at vi får kokte poteter hver dag og lunsjen er også bra med masse salat ) Det høres bra ut! Deilig å slippe planlegging og tilbereding av mat uansett :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Pokkers msn, altså! Den er IKKE snill i kveld! Tror du webmaster har en finger med i spillet der også? Jeg tror det er snikintegrering av dolere tilbake i samfunnet, dette her... :-O Jah. Konspirasjon!! Men webbis synes visst at samfunnet skal spares for meg, for her funker alt strålende 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jah. Konspirasjon!! Men webbis synes visst at samfunnet skal spares for meg, for her funker alt strålende Ja, det er jo ikke så rart... *kremt* Din rattarar. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Det høres bra ut! Deilig å slippe planlegging og tilbereding av mat uansett :-) Det er skikkelig luksus. Men rommet mitt er rotete du, ingen som rydder etter meg her eller vasker klærne mine hihi. Dessuten, kaffen jeg var så uheldig å søle på gulvet halvveis under senga for 10 dager siden er der enda og ingen har vasket badet. Det synes jeg kanskje er litt svakt. Det er vel ikke meningen at man skal gjøre slike ting sjøl? Jeg skjønner jo at jeg bør rydde bordene mine og klærne mine sjøl da. Sa til hun som vasker at badet trengte en omgang men hun var ikke helt lydhør... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Ja, det er jo ikke så rart... *kremt* Din rattarar. jegvilikkeleggemeg! 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 jegvilikkeleggemeg! Så, så... *rygger sakte og forsiktig vekk fra Calonien* 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Så, så... *rygger sakte og forsiktig vekk fra Calonien* Jøss...enda en weird ting her på ny-DOL. Innleggene legger seg jo med lenger og lenger innrykk etterhvert som noen svarer. Men om det blir nok svar, så legger de seg helt inn til venstre igjen, og det blir ikke flere innrykk. Sånn som når vi skriver nå. Vi har innleggene helt til venstre nå, og så ser det ut som om Frøken Pryd har skrevet et svar til en av oss. 0 Siter
Peachy Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jøss...enda en weird ting her på ny-DOL. Innleggene legger seg jo med lenger og lenger innrykk etterhvert som noen svarer. Men om det blir nok svar, så legger de seg helt inn til venstre igjen, og det blir ikke flere innrykk. Sånn som når vi skriver nå. Vi har innleggene helt til venstre nå, og så ser det ut som om Frøken Pryd har skrevet et svar til en av oss. Jeg skjønner ikke hvem som har skrevet svar til meg lenger, jeg... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg hadde store problemer og satt her og sitret av abstinenser. Jeg må liksom ha msn på selv om jeg ikke på død og liv må prate med noen. Men det gikk til slutt, er på nå. 0 Siter
Gjest hownice Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Jeg har ingen problemer... I Hvert fall ikke med msn ;-) Få se om du er tøff nok til å logge ut av MSN og så forsøke å logge inn igjen da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.