stromme Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Det irriterer meg at jeg må betale tellerskritt hver gang jeg skal sjekke saldoen på kontoene mine på telefonbanken i Nordea. Og dette fordelsprogram tullet ......merker ikke noe til noen fordeler jeg. 0 Siter
punkyB Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Har du ikke nettbank da ? De har også noe som heter min oversikt - men den er vel avhengig av at du har nettbank. Men da kan man kjapt gå inn og sjekke saldoer - få siste transaksjoner fra internett (uten sikkerhetskode). Fordelsprogrammet er gratis - men får du hvertfall dårligere betingelser enn før så er det jo bare å melde seg ut. Evnt. skaffe deg flere produkter slik at du rykker opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.