Gå til innhold

Å definere bort andres meninger om DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal titte innom, men akkurat nå liker jeg å skjelle ut de inkompetente websvina her.

No more Mr. Niceguy! :)

Du må da vel greie å multitaske litt? ;)

Skjell dem ut litt for meg også, de hører ikke på meg lenger. :P

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• Peachy

12

• hare1365380455

8

• mrxx

4

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Ikke som jeg har sett.

Men han tok til seg ros i går.

Ros, ja... Men jeg ville at de skulle svare på det andre.. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ros, ja... Men jeg ville at de skulle svare på det andre.. ;)

Det er åpenbart for mye forlangt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må da vel greie å multitaske litt? ;)

Skjell dem ut litt for meg også, de hører ikke på meg lenger. :P

Tror ikke de hører på meg heller.

Men akkurat nå sitter jeg på en stor skjerm, og da benytter jeg anledningen til å skjelle litt. Jeg klarer det ikke hjemmefra.

Jeg føler for øvrig også at jeg har kommet med mange gode tips og konstruktiv kritikk, men responsen ser ut til å utebli da også.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg mistenker at personen som har foretatt det såkalte ansiktsløftet her inne er den samme personen som har mekka på Cher, og vi vet alle hvordan hun ser ut.

Det er faen meg mer plastikk i henne enn rundt livet på en gjennomsnitlig selvmordsbomber.

Cher eller Michael Jackson?

sistnevnte er jo også blitt fikset enormt på... til det verre!!!

.-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå sendte jeg en mail til [email protected] i alle fall.

Jeg er ganske sikker på at de leser det som skrives. Men det er godt du tar i et tak. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Cher eller Michael Jackson?

sistnevnte er jo også blitt fikset enormt på... til det verre!!!

.-)

Same shit. :)

Men selv Michael Jackson er mer stilfulgt farga enn dagens dol.

Skrevet

Tror ikke de hører på meg heller.

Men akkurat nå sitter jeg på en stor skjerm, og da benytter jeg anledningen til å skjelle litt. Jeg klarer det ikke hjemmefra.

Jeg føler for øvrig også at jeg har kommet med mange gode tips og konstruktiv kritikk, men responsen ser ut til å utebli da også.

Ja, jeg har også prøvd med konstruktiv kritikk, men når jeg ikke får noen respons blir jeg utrolig frustrert. Og når de faktisk gikk ut og sa at det vertikaldelte oppsettet var historie, mistet jeg fullstendig motet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg har også prøvd med konstruktiv kritikk, men når jeg ikke får noen respons blir jeg utrolig frustrert. Og når de faktisk gikk ut og sa at det vertikaldelte oppsettet var historie, mistet jeg fullstendig motet.

Det gjorde jeg også, og egentlig la jeg inn årene etter innlegget mitt på webbisforumet i går.

Men jeg ser håp med denne i-en. Dog må den naturligvis gjøres permanent. I tillegg til alt annet jeg har nevnt, dog er det småting som enkelt må kunne rettes på.

hare1365380455
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de leser det som skrives. Men det er godt du tar i et tak. :)

Hehe, jeg må nesten det... For denne dol'en her var slitsom altså.

:)

Skrevet

Det gjorde jeg også, og egentlig la jeg inn årene etter innlegget mitt på webbisforumet i går.

Men jeg ser håp med denne i-en. Dog må den naturligvis gjøres permanent. I tillegg til alt annet jeg har nevnt, dog er det småting som enkelt må kunne rettes på.

Men når skal vi få et SVAR???

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg tror det ordner seg.

Klart de forsøker imøtekomme kritikk. Dette med "i" en- som forhåpentligivis også kan gjøres permanent, dette med bakgrunnsfarge- gul/med skravert bakgrunn er fjernet ++++.

For dere som har vært har mye mye lengre enn meg-så kom sikkert endringen som ekstra stort sjokk. For meg- som relativt ny- så stakk ikke designen så dypt, på en måte (uff, for en måte å uttrykke seg på- men...) Men jeg likte det som det var. OG jeg er i ferd meg å trives med dette nye. Dog er det noen småting som bør fikses som SDD sier.

:-)

Skrevet

Ikke som jeg har sett.

Men han tok til seg ros i går.

Han??...dette er en gjeng med kjærringer, er helt sikker på at det er mest kjærringer som webmastere i alle fall. De sletter jo innleggene så fort noen tar i litt i diskusjoner.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Han??...dette er en gjeng med kjærringer, er helt sikker på at det er mest kjærringer som webmastere i alle fall. De sletter jo innleggene så fort noen tar i litt i diskusjoner.

Kjerringer?

Men de tar jo til seg ros?

Er ikke menn flinkere enn kvinner til det?

;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

At det er kjerringet tror jeg ikke noe på. Når det gjelder fargevalg f.eks så har kvinnfolk ofte bedre sans for det en menn. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, sorry. Du har naturligvis rett.

Ingen menn kan på ramme alvor stå bak denne siden.

Skrevet

Kjerringer?

Men de tar jo til seg ros?

Er ikke menn flinkere enn kvinner til det?

;-)

Hehe, kanskje det, men de tok det vel til seg nå, når de har fått så hard medfart, da må de klamre seg til noe:-)

Skrevet

At det er kjerringet tror jeg ikke noe på. Når det gjelder fargevalg f.eks så har kvinnfolk ofte bedre sans for det en menn. :-)

Mulig at de som har laget dette er menn, men webmasterne er overvekt kvinner, tror jeg. Uansett sitter de og pisser.

Skrevet

Ja, sorry. Du har naturligvis rett.

Ingen menn kan på ramme alvor stå bak denne siden.

Jeg tror det er både menn og kvinner jeg, så har det oppstått en voldsom krangel og ingen har fått sin mannevilje eller kvinnevilje gjennom, og resultatet blir hverken fugl eller fisk. Har nok vært noe loddtrekning eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...