Gå til innhold

Å definere bort andres meninger om DOL

Anbefalte innlegg

Gjest bella - (tb)
Skrevet

Han??...dette er en gjeng med kjærringer, er helt sikker på at det er mest kjærringer som webmastere i alle fall. De sletter jo innleggene så fort noen tar i litt i diskusjoner.

du vet det at du finner ikke en kvinne på denne jord som blander rødt og gult..OG fersken (!) med mindre du er diana ross.

og hvor i all verden er det blitt av pillene som trillet ut av dåktårens hånd der oppe *peker*, nå er det vare en hånd.. hva skal vi med en hånd? vi vil ha piller!!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• Peachy

12

• hare1365380455

8

• mrxx

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

du vet det at du finner ikke en kvinne på denne jord som blander rødt og gult..OG fersken (!) med mindre du er diana ross.

og hvor i all verden er det blitt av pillene som trillet ut av dåktårens hånd der oppe *peker*, nå er det vare en hånd.. hva skal vi med en hånd? vi vil ha piller!!

Hehe, de pillene har jeg faktisk ikke lagt merke til, men så, så jeg aldri på reklamen heller.

Hver og en trenger vel noen piller etter denne omleggingen:-)

Ikke sikkert at de som har laget dette er kjærringer, men webmasterne er nok det.

Skrevet

Det verste er at det oppsettet der er bedre enn dette, men nå er jeg også vant til det oppsettet der fra andre fora. Det var det oppsettet jeg fryktet at dol skulle kline til med. Dette er verre.

Men inntil videre vil jeg avvente og se om de får ut fingeren hva et par småting angår. Det kan ikke være vrient å endre skriftstørrelsen, selv for amøber, den prikken foran hovedinnleggene bør det være mulig å ordne på få strakser, til tross for deres åpenbare inkompetanse, og med i-funksjonen under er alt meget bedre - men den må naturligvis bli permanent, noe selv idioter må forstå.

Det kan heller ikke være vanskelig å gjøre noe med popup-svar-til-meg og popup-siste25, sånn at innlegg der blir markert.

Altså er det håp, men jeg fatter ikke at dette skal ta så jævla lang tid.

Fra pc-en hjemme, en liten laptop, kan jeg bare glemme å bruke dol, og jeg antar jeg ikke er den eneste med normalt hode og normalt syn som har disse problemene, så hvorfor gjør de ikke noe med det?

Var ikke du ute etter ny jobb? Kanskje webbis på dol hadde vært noe for deg, siden du har alle løsningene, og kaller folk som ikke ser det like klart som deg for amøber... Du som mann burde jo kunne ta i et tak ;-))

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, sorry. Du har naturligvis rett.

Ingen menn kan på ramme alvor stå bak denne siden.

Typisk smågutter - enten er det morra eller så er det andre "kjærringer" som får skylda.

Uansett sak. Og du våger å kalle kvinnedagen for "furiedagen"?

Vel, furier finnes blant begge kjønn, tydeligvis... ;-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Typisk smågutter - enten er det morra eller så er det andre "kjærringer" som får skylda.

Uansett sak. Og du våger å kalle kvinnedagen for "furiedagen"?

Vel, furier finnes blant begge kjønn, tydeligvis... ;-P

Kalte jeg kvinnedagen for furiedagen?

Jeg må i så fall ha vært i mitt lyriske hjørne. :)

Skrevet

*hyler av latter* :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Men når skal vi få et SVAR???

Få svar?

har du forsøkt sende en konstruktiv og saklig mail til webmaster?

Og hva vil du egentlig ha svar på? Jeg har lest dine innlegg men vet ikke hva du lurer på.

:)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Men når skal vi få et SVAR???

Få svar?

Og hva vil du egentlig ha svar på? Jeg har lest dine innlegg men vet ikke hva du lurer på.

Skrevet

Få svar?

Webmaster skrev et innlegg om at man enten kunne sende mail til dem, eller skrive innlegg på webmasterforum.

Jeg har bedt om større skrift, markering av leste innlegg på 100 nyeste og svar til meg, tilbake til vertikaldelt oppsett, få bukt med all denne scrollingen. Heller ikke går det an å se hvilke innlegg som er svar til meg før man går inn på innlegget. Alt dette har jeg skrevet på webmasterforum, under innlegg fra webmaster.

Så inntil videre er jeg i eksil til ting forbedrer seg.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Webmaster skrev et innlegg om at man enten kunne sende mail til dem, eller skrive innlegg på webmasterforum.

Jeg har bedt om større skrift, markering av leste innlegg på 100 nyeste og svar til meg, tilbake til vertikaldelt oppsett, få bukt med all denne scrollingen. Heller ikke går det an å se hvilke innlegg som er svar til meg før man går inn på innlegget. Alt dette har jeg skrevet på webmasterforum, under innlegg fra webmaster.

Så inntil videre er jeg i eksil til ting forbedrer seg.

Og dersom ikke alt blir som du vil, så...?

Annen ting som morer meg litt er at du hele tiden du skriver at du er i eksil. Men du er jo her...

;-)

Skrevet

Og dersom ikke alt blir som du vil, så...?

Annen ting som morer meg litt er at du hele tiden du skriver at du er i eksil. Men du er jo her...

;-)

Dersom det ikke blir som jeg vil, må jeg kutte ut hele dol.

Prøver å påvirke ledelsen her til å forbedre forumet slik at vi kan være her. Har hele tiden sagt at jeg vil avvente og se om det blir bedre, imens skravler vi på det andre forumet. :)

Trafikken inne på dette forumet har jo gått drastisk ned etter omleggingen, det må jo tyde på noe.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Prøver å påvirke ledelsen her til å forbedre forumet slik at vi kan være her. Har hele tiden sagt at jeg vil avvente og se om det blir bedre, imens skravler vi på det andre forumet. :)

Trafikken inne på dette forumet har jo gått drastisk ned etter omleggingen, det må jo tyde på noe.

"Dersom det ikke blir som jeg vil, må jeg kutte ut hele dol."

OK. Men om alle sier det der så vil det være noen som MÅ kutte ut DOL. Det er umulig å gjøre alle til lags.

:-)

Likte også DOL som det var, men finner dette også levelig.

Chatte-tendensene er kanskej redusert. Men DOL var kanske ikke ment som chatteforum?

hare1365380455
Skrevet

Nå er det så tungvint her og jeg likte oppsettet slik det var før. Synd at brukere forsvinner og vi ikke bruker det så mye som før pga dette her.

Skrevet

"Dersom det ikke blir som jeg vil, må jeg kutte ut hele dol."

OK. Men om alle sier det der så vil det være noen som MÅ kutte ut DOL. Det er umulig å gjøre alle til lags.

:-)

Likte også DOL som det var, men finner dette også levelig.

Chatte-tendensene er kanskej redusert. Men DOL var kanske ikke ment som chatteforum?

Nei, de vil nok ha bort chatte-brukerne. Det har de iallfall lykkes med.

Skrevet

Nå er det så tungvint her og jeg likte oppsettet slik det var før. Synd at brukere forsvinner og vi ikke bruker det så mye som før pga dette her.

Helt enig!

Har du vært her inne og sett? http://dolere.egetforum.se/index.php

Skrevet

Ja så vidt... Men jeg ville liksom hatt det gamle oppsettet til dol, da! *sta*

Det vil jeg også, men det ser ikke ut som de har tenkt å gjøre det om, så...

hare1365380455
Skrevet

Det vil jeg også, men det ser ikke ut som de har tenkt å gjøre det om, så...

Så blir det mindre tid foran pc'en på meg....

*savne*

Skrevet

Hehe, de pillene har jeg faktisk ikke lagt merke til, men så, så jeg aldri på reklamen heller.

Hver og en trenger vel noen piller etter denne omleggingen:-)

Ikke sikkert at de som har laget dette er kjærringer, men webmasterne er nok det.

"Pillene" er fremdeles på den danske versjonen.

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, lyrikk kan jo være så mangt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...