Gå til innhold

Større "vindu"

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Det samme kan du gjøre med "siste nye".

Så henter du bare den ruta du vil ha, opp fra streken. jøss hva jeg finner ut ;)

wow!! Thank's :-)

Spørs hva webbis sier når vi legger boksene over all den evt. framtidige reklamen da? ;-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• pekkaline

6

• Gemini

5

• Lurveline

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Ta tak i den blåe kanten øverst på boksen. Hjelper det?

Jepp, det var det som gjorde susen :-)

Skrevet

wow!! Thank's :-)

Spørs hva webbis sier når vi legger boksene over all den evt. framtidige reklamen da? ;-)

Ja de får si hva de vil hehe. Det geniale her er at man kan sjekke boksene også mens man leser nyheter eller er på andre sider på nettet. Snakk om falkeøyne du, nå har vi oversikten! :) Flott at du forstod meg! Er ikke alltid så god på forklaringer.

Skrevet

Fant du den? Jfr. "sjøstjerna" sitt svar...

Fant den. De gjør jaggu sitt beste for å skjule sakene. :) Men skrifta ble jo ikke større da....

Gjest togli
Skrevet

Fant den. De gjør jaggu sitt beste for å skjule sakene. :) Men skrifta ble jo ikke større da....

Synet mitt kompenserer heldigvis for den manglende hørselen, så jeg ser bra, selv med laptop ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...