Gå til innhold

Jeg leter med lys og lykter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noe positivt med endringen her. Jeg har virkelig slått på alt jeg har av velvilje og lett og tenkt.

Det eneste jeg kan finne er det jeg irriterte meg over før, og det er at da måtte man dra linjen sidelengs for å se hvem som hadde skrevet innlegget, dersom tittelen var lang. Før irriterte jeg meg over alle som hadde lange titler, det slipper jeg nå. Problemet blir bare at da var det kun en ting å irritere seg over, nå er det mange. Jaja, sånn kan det gå.

Skrevet

Jeg håper da ikke at de er ferdige med siden enda. Det er jo masse som ikke funker enda.

Skrevet

Jeg liker at "svar til meg" kommer opp i eget vindu. Og jeg liker at teksten nå har fått større plass. Hvis jeg skal nevne det jeg syns var mye bedre før som jeg kunne tenke meg de endret tilbake til, må det være at trådlisten og svarene sto ved siden av hverandre og ikke over og under som nå.

Skrevet

Jeg liker at "svar til meg" kommer opp i eget vindu. Og jeg liker at teksten nå har fått større plass. Hvis jeg skal nevne det jeg syns var mye bedre før som jeg kunne tenke meg de endret tilbake til, må det være at trådlisten og svarene sto ved siden av hverandre og ikke over og under som nå.

helt enig! men er fremdeles endel som gjenstår, synes dol er blitt uoversiktlig og vanskelig, gidder nok ikke titte innom her så ofte som jeg gjorde etter endringene.

veldig trist at mange av de faste er borte, og med dem forsvinner det som var "DOL", håper webbis og andre vil høre på oss, men tviler sterkt, de finner det kanskje morsomt med henimot "tomt" forum:)

Skrevet

Jeg håper da ikke at de er ferdige med siden enda. Det er jo masse som ikke funker enda.

Nei, ferdige er de nok ikke, jeg tok høyde for det. F.eks så regner jeg med at vi får muligheten til å oppdatere siste 25/50/100. Foreløpig ser det ut som at vi må lukke det vinduet og klikke siste 100 en gang til. Det er jo tungvint. Regner også med at jeg slipper og scrolle ned nå etter at jeg har skrevet dette for å få klikket på send.

Men nå oppdaget jeg enda en positiv endring. Mailen om svar fra doktoronline inneholdt nicket som hadde svart og på hvilket innlegg. Det hadde vi vel ikke før så vidt jeg kan huske. Det var jo kjekt.

Gjest midia
Skrevet

Nei, ferdige er de nok ikke, jeg tok høyde for det. F.eks så regner jeg med at vi får muligheten til å oppdatere siste 25/50/100. Foreløpig ser det ut som at vi må lukke det vinduet og klikke siste 100 en gang til. Det er jo tungvint. Regner også med at jeg slipper og scrolle ned nå etter at jeg har skrevet dette for å få klikket på send.

Men nå oppdaget jeg enda en positiv endring. Mailen om svar fra doktoronline inneholdt nicket som hadde svart og på hvilket innlegg. Det hadde vi vel ikke før så vidt jeg kan huske. Det var jo kjekt.

Det er bare å trykke F5 tasten så oppdateres vinduet med nyeste innlegg :)

Skrevet

Javel, det var fint å få vite, tusen takk.

Skrevet

tja, begynner å venne meg til det jeg.

Tenker mindre over hvordan det så ut før.

Innleggene og folka er jo det samme så plager meg igrunnen lite.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

tja, begynner å venne meg til det jeg.

Tenker mindre over hvordan det så ut før.

Innleggene og folka er jo det samme så plager meg igrunnen lite.

Enig med deg.

:-)

Det ser ut som ting har roet seg- og at mange trivelige brukere fortsatt er her. Så da er jo det her OK.

:-)

Skrevet

Oj, hjertelig takk for den opplysningen, det har ikke jeg fått med meg. Det hjelper masse :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...