Gå til innhold

JIPPI, JENTE FRA CALI :)

Anbefalte innlegg

Hurra ;o))) Gratulerer sååå mye med ei lita jente!!!!! Kos dere masse med bildet og reiseforberedelser, og riktig god tur til Colombia når den tid kommer...

Mvh

Hei alle sammen !

Tusen takk for koselige meldinger fra dere. Det varmer :) Vi kan nesten ikke tro det er sant, vi er så ufattelig glade og stolte. Og ja, jeg sier det jeg og. Det har vært verdt den lange ventetiden ,det kunne ikke blitt andre enn henne :)

Håper alle som har ventet lenge snart får sitt etterlengta barn.

Hilsen

Fortsetter under...

Annonse

• 3 uker senere...

Hei hei!!

Gratulerer med Caliprinsessa!!!

Har selv vært i Cali ( 2003 og på tilbake- adopsjonsreise i 2006). Det er en fantastisk by med utrolige mennesker. Kontaktpersonen deres, Maria Elena er SVÆRT hjelpsom, helt herlig dame!! Vil anbefale dere å bo på "Arboleda". Det er et flott hotell, barnevennelig og serviceinnstilte mennesker der og ikke minst basseng (det kommer godt med i varmen)..... Ønsker dere en riktig god tur og lykke til!!!

(dette er første gang jeg er inne å skriver, og det var din gla`melding som gjorde at jeg begynte)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...