Gå til innhold

Drama ang. nye designet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange furtetryner her og manga dramatiske avganger.

Jeg er ikke helt komfortabel med det nye designet - men såvidt jeg har forstått så er de ikke helt ferdigemed implementeringen enda. Men det er jo helt berettiget med kritikk/spm./forslag til forbedringer men fremlegg da disse på en litt mer konstruktiv måte enn det dee gjør ! Å kalle webmastrene en gjeng med kjerringer som sitterog pisser er ikke det feks.

Å melde seg ut av DOL før alt er endeig ferdig - men har summert opp hva som evnt. kan forbedres eller ikke er jo å skyte seg selv i foten.

Unger !!!! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Litt enig.

Skulle ikke forundre meg om menneskene bak DOL synes det er helt greit at disse personene forsvinner. De som forsvinner er vel nettopp dem som holdt liv i eviglange tråder langt fra kjerneområdet på siden, som liksom skal være helse.

Når det er sagt tror jeg ikke dette er noen klok beslutning fra DOL -.mange av oss vil savne dette "utenompratet" og treffene på sidene vil nok bli langt færre. Dermed skulle en tro forumet ble mindre attraktivt for annonsørene.

Skrevet

Kjærringer har ikke noe med designet å gjøre, men slettepolitikken som de har ført her i de siste månedene.

Forøvrig burde de ikke innføre et så halvferdig produkt, men heller hatt et prøvedol som brukerne kunne ha prøvd ut og gitt tilbakemeldinger på, før de la ned det gamle. Antagelig er milepælene i prosjektet viktigere å holde seg til enn kvaliteten i prosjektet, dette er amatørmessig.

Det er jo endel bra med det nye også, men å innføre det med alle de mangler som det hadde var svært dumt gjort.

Skrevet

Kjærringer har ikke noe med designet å gjøre, men slettepolitikken som de har ført her i de siste månedene.

Forøvrig burde de ikke innføre et så halvferdig produkt, men heller hatt et prøvedol som brukerne kunne ha prøvd ut og gitt tilbakemeldinger på, før de la ned det gamle. Antagelig er milepælene i prosjektet viktigere å holde seg til enn kvaliteten i prosjektet, dette er amatørmessig.

Det er jo endel bra med det nye også, men å innføre det med alle de mangler som det hadde var svært dumt gjort.

Nemlig! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jada, de er ikke ferdige enda, _men_ de har gitt beskjed om at dette designet kommer de til å fortsette med. De har tatt null selvkritikk på at det gamle designet var mye bedre. At det underveis har manglet en liten "100 siste" og "Svar til meg" er det minste problemet med det nye DOL så lenge utformingen er så mye mindre brukervennlig enn sånn som det var.

Gjest togli
Skrevet

*flirer*

Ja, vi er ikke et hakk bedre enn unger i trassalderen ;-)

Gjest LateDager
Skrevet

Jada, de er ikke ferdige enda, _men_ de har gitt beskjed om at dette designet kommer de til å fortsette med. De har tatt null selvkritikk på at det gamle designet var mye bedre. At det underveis har manglet en liten "100 siste" og "Svar til meg" er det minste problemet med det nye DOL så lenge utformingen er så mye mindre brukervennlig enn sånn som det var.

kommer sikkert som en lyn fra klar himmel men hvem er du til å si hva som er best?

driver du denne siden eller ? bidrar du med noe ?

tror mange av de tullingene som henger her døgnet rundt å spammer og tror de eier siden bør ta en ørliten realitycheck. få dere en hobby ffs!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig med deg. Mrxx gikk alt for langt da han påsto at disse inkompetente bedriviterne med samisk brevkurs i webdesign sitter og tisser mellom fyllekulene.

Og det å ympte frampå om at disse udugelighetene ikke har baller faller på sin egen urimelighet. Man skal ha rimelig store baller for å legge ut et så ufullstendig produkt at selv det å lage avsnitt ikke er mulig.

Hyll hyll webbis!

Skrevet

...nå synes jeg faktisk at forvandlingen er til det bedre!

Deilig med litt mer lys og luft og bedre oversikt! :-)

Logitechmusa
Skrevet

kommer sikkert som en lyn fra klar himmel men hvem er du til å si hva som er best?

driver du denne siden eller ? bidrar du med noe ?

tror mange av de tullingene som henger her døgnet rundt å spammer og tror de eier siden bør ta en ørliten realitycheck. få dere en hobby ffs!

Merkelig hvordan nye nick kommer her med spydigheter til faste brukere og tror de kan føyse dem vekk med den største selvfølge. Er det du som skal sette standarden her kanskje? Det eneste jeg veit om ChiangMai når for tida er at hu holder på med en solid høgskoleutdannelse innen webdesign og gjerne har uttalt seg med en webdesigners øyne?

Sida du har så mye større rett til å bli her enn hu, så regner jeg med du er av de som betaler for å få svar på psykiatriforumet. Og det gjør du nok såpass ofte at du trur du har førsteretten, hva?

Gjest LateDager
Skrevet

Merkelig hvordan nye nick kommer her med spydigheter til faste brukere og tror de kan føyse dem vekk med den største selvfølge. Er det du som skal sette standarden her kanskje? Det eneste jeg veit om ChiangMai når for tida er at hu holder på med en solid høgskoleutdannelse innen webdesign og gjerne har uttalt seg med en webdesigners øyne?

Sida du har så mye større rett til å bli her enn hu, så regner jeg med du er av de som betaler for å få svar på psykiatriforumet. Og det gjør du nok såpass ofte at du trur du har førsteretten, hva?

å drive å "mobbe" med at andre har psykiske lidelser er vel det laveste man kommer. hahah

nils håvard svarer forresten gratis på x antall spørsmål pr. dag, det går ikke å betale der.

lønner seg å sette seg inn i hvordan ting fungerer før man prøver å leke smarting, blir jævla pinlig for deg ellers.

Nye nick ? er ikke alle som bor her inne skjønner du og har alle vennene sine på ett helsenettsted. lool

Logitechmusa
Skrevet

å drive å "mobbe" med at andre har psykiske lidelser er vel det laveste man kommer. hahah

nils håvard svarer forresten gratis på x antall spørsmål pr. dag, det går ikke å betale der.

lønner seg å sette seg inn i hvordan ting fungerer før man prøver å leke smarting, blir jævla pinlig for deg ellers.

Nye nick ? er ikke alle som bor her inne skjønner du og har alle vennene sine på ett helsenettsted. lool

LOL, så du tålte ikke å få svar som lignet på din egen utidige måte å skrive innlegg på i ditt svar til CM? Og jeg har nok mer rett enn du vil innrømme ettersom du skriver såpass mye til NHD at du er på fornavn med han. Og en ting til: Du har nok misforstått om du trur jeg er blant de som poster her hver dag, det er ikke ofte jeg skriver. La det i alle fall være noe grunnlag når du spyr av deg eder og galle. Man kan svare deg som du svarte CM: Hvem trur du du er som mener du kan diktere hva andre skal skrive og mene?

Gjest LateDager
Skrevet

LOL, så du tålte ikke å få svar som lignet på din egen utidige måte å skrive innlegg på i ditt svar til CM? Og jeg har nok mer rett enn du vil innrømme ettersom du skriver såpass mye til NHD at du er på fornavn med han. Og en ting til: Du har nok misforstått om du trur jeg er blant de som poster her hver dag, det er ikke ofte jeg skriver. La det i alle fall være noe grunnlag når du spyr av deg eder og galle. Man kan svare deg som du svarte CM: Hvem trur du du er som mener du kan diktere hva andre skal skrive og mene?

har jeg lagt meg i gata med å kalle alle psykiske syke og slikt? jeg var med å utforme avtalen med nhd, derfra jeg kjenner han.

du forstår ikke roten i innlegget mitt. dette er en gratis plass å være og de som jamrer seg og klager og syter mest er de som bare "chatter" på denne siden.

hvis du ikke er her så mye så sjekk den senere tidens hylekor.

det er de som drifter DOL som bestemmer, forstår du det ?

noe mer du lurer på nå?

Logitechmusa
Skrevet

har jeg lagt meg i gata med å kalle alle psykiske syke og slikt? jeg var med å utforme avtalen med nhd, derfra jeg kjenner han.

du forstår ikke roten i innlegget mitt. dette er en gratis plass å være og de som jamrer seg og klager og syter mest er de som bare "chatter" på denne siden.

hvis du ikke er her så mye så sjekk den senere tidens hylekor.

det er de som drifter DOL som bestemmer, forstår du det ?

noe mer du lurer på nå?

Er du av de som driver nettstedet i og med at du har rett til å være så krass i egne øyne, så bør du i alle fall legge deg på en annen tone når du svarer folk.

Og retten til å klage og komme med kritikk gjelder alle som er her, ikke noen få utvalgte som tror deres egen rett er så mye større.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...