Gå til innhold

Hyperemisis Gravidarum

Anbefalte innlegg

Gjest symptomania
Skrevet

Hei!

Når skal man legges inn på sykehus hvis man har ekstrem svangerskaps-kvalme? Når anses det som nødvendig at en gravid skal få intravenøst næring, hvis hun ikke får i seg noe mat eller drikke på egen hånd? Har nå gått slik i 4 uker - og jeg trodde at de begynnende ukene var kritiske for utviklingen av fosteret...Men legen har ikke uttrykt noen bekymring.

fuji1365380447
Skrevet

Dette får du sikkert bedre svar på dersom du legger inn innlegget ditt på forum for Graviditet.

Gjest symptomania
Skrevet

Dette får du sikkert bedre svar på dersom du legger inn innlegget ditt på forum for Graviditet.

Det har jeg gjort :) Men tenkte det var best å sikre seg på begge stedene. Her er det jo flest folk.

Skrevet

I mine svangerskap gikk jeg ganske lenge før jeg ble innlagt, men jeg har aldri vært noe flink til å gå til lege eller si i fra hvor ille ting egentlig er.

Det de sa på sykehuset var at det ikke var noen fare for barnet, det var meg det gikk utover. Når jeg ikke fikk i meg nok næring til barnet så tæret det på beinstrukturen min.

Er du usikker på når det er nødvendig med innleggelse, så tar du kontakt med fastlegen din. Da blir du innlagt ganske kjapt hvis han/hun mener det er nødvendig. Innlagt blir du for å få næring intravinøst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...