Gå til innhold

Hva slags priser er det danskene har på DVD'er??

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

"Bokssett" er en samling DVD'er. Det ser ut til at dette er prisen for SESONG 1-10, ikke episode 1-10 :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Nei, nå leste jeg litt nøyere. Det står "afsnitt 1-10", ja. Høres merkelig ut. 660 minutter spilletid, står det.

Skrevet

"Bokssett" er en samling DVD'er. Det ser ut til at dette er prisen for SESONG 1-10, ikke episode 1-10 :)

10 sesonger av Krøniken???

Skrevet

Som du skrev over her er total spilletid på 660 min. Altså det samme som på min boks med episode 1-10. Boksen min har helt likt cover også. Tror ikke det er laget 10 sesonger av "Krøniken". Enten har danskene noen helt ville priser ellers så feilpriser danskene dvd'ene sine. Men litt rart, for jeg fant ca. samme pris på 3-4 forskjellige danske sider.

Caloni Makaroni
Skrevet

Som du skrev over her er total spilletid på 660 min. Altså det samme som på min boks med episode 1-10. Boksen min har helt likt cover også. Tror ikke det er laget 10 sesonger av "Krøniken". Enten har danskene noen helt ville priser ellers så feilpriser danskene dvd'ene sine. Men litt rart, for jeg fant ca. samme pris på 3-4 forskjellige danske sider.

Jepp, ser jo det du sier nå. Høres helt sprøtt ut..

Caloni Makaroni
Skrevet

10 sesonger av Krøniken???

Nei, jeg skrev etterpå at jeg så det var 10 episoder :)

Jeg har ikke peiling på denne serien, så jeg visste ikke fra før.

Skrevet

DVD er som så mange andre ting svært billig her i landet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...