Gå til innhold

Baby-banz og sitte i vogn

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Nå som solen ha kommet så melder det seg nye spørsmål.

Snuppa er 8 mnd, og har jo nesten aldri sett sola (!). Hun var jo så liten forrige sommer... I dag gikk vi ut og hun satt oppe i vogna, og hun ble helt forstyrra av å få sola i ansiktet. Bør man ha på solbriller på de små? Er jo litt rart med solhatt når det er såpass kjølig i lufta ennå.

Og en ting til - hun kan ikke sitte selv ennå, men jeg stabler henne opp i en høy IKEA-stol når hun skal spise. Det går fint.

Kan jeg sette henne opp i vogna nå, eller bør jeg vente? Hun har jo så lyst til å kikke opp, men jeg syntes at hun sank litt sammen når jeg satt opp ryggen på sportsvogna. Noen tips for å få henne til å sitte fint? Må jeg ha sele på henne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270743-baby-banz-og-sitte-i-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har tripp-trappstol, og barna har sittet ved bordet ved måltider fra de var ca. 6 mnd gamle. (Før de lærte å sitte selv.) Da med en liten pute til støtte.

Jeg har også hatt med en bitteliten pute til å støtte opp i vogna den første tiden.

Det dreier seg om veldig kort tid de får sitte slik, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...