Gå til innhold

Oppdagelser, Dol info:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man drar rubrikkene for "mine svar" og "siste nye" ut til venstre i feltet der så faller de ned på streken når du ser på nytt innlegg. (DRA I SIDENE) Når du vil se dine svar klikker du den opp igjen. For å oppdatere tar du å klikker piltasten i rubrikken (på tomt sted), og trykker på F5

Du kan ha disse liggende på linjen og likevel følge med hva som skjer på dol selv om du er på andre sider. Genialt spør du meg.

Skrevet

Har du oppdaget noe så skriv det gjerne i denne tråden :)

Gjest Tidligere doler
Skrevet

Har du oppdaget noe så skriv det gjerne i denne tråden :)

Du mener vel det positive nå? Jeg har funnet ut at det er lite aktivitet på dol!

Skrevet

Du mener vel det positive nå? Jeg har funnet ut at det er lite aktivitet på dol!

Ja jeg mener dette er positivt. Det er lite dolere her nå i omleggings fasen, det er forståelig. Men du skal se at de fleste forhåpentligvis dukker opp igjen...... Bytt nick ;) "muligens doler;)" og prøv å være her litt?

Gjest Tidligere doler
Skrevet

Ja jeg mener dette er positivt. Det er lite dolere her nå i omleggings fasen, det er forståelig. Men du skal se at de fleste forhåpentligvis dukker opp igjen...... Bytt nick ;) "muligens doler;)" og prøv å være her litt?

Du kan lure på hvem jeg er;) tror du vet det om du tenker. Men ikke avsløringer her i gården. Jeg har egentlig ikke funnet ut noe positivt enda. Sliter fortsatt med dol. Men det kommer seg vel om en måneds tid. Da er det også vår.

Mary Poppins
Skrevet

Dette her skjønte jeg lite av, dra i svar til meg rubrikken? Det går jo ikke?

Og hva er det som skal skje når man har gjort dette?

Skrevet

Dette her skjønte jeg lite av, dra i svar til meg rubrikken? Det går jo ikke?

Og hva er det som skal skje når man har gjort dette?

Når du har klikket på eks svar til meg, eller siste nye, så kan du flytte hele det vinduet ut til høyre ved å trekke/dytte i sidelinjene. Da står den ikke i veien for innlegg du vil lese. Når du åpener et innlegg, eller skal svare på et innlegg, så faller viduet ned på linja. Det kan du klikke opp igjen når du vil sjekke aktiviteten der, og det legger seg pent i høyresiden igjen. Jeg er ikke verdens beste i forklaringer, men håper du får det til! :)

Mary Poppins
Skrevet

Når du har klikket på eks svar til meg, eller siste nye, så kan du flytte hele det vinduet ut til høyre ved å trekke/dytte i sidelinjene. Da står den ikke i veien for innlegg du vil lese. Når du åpener et innlegg, eller skal svare på et innlegg, så faller viduet ned på linja. Det kan du klikke opp igjen når du vil sjekke aktiviteten der, og det legger seg pent i høyresiden igjen. Jeg er ikke verdens beste i forklaringer, men håper du får det til! :)

aha skjønner, takk skal du ha :-)

Skrevet

aha skjønner, takk skal du ha :-)

pfffff *puster lettet ut* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...