Gjest Tidligere doler Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Hvorfor skal det ende slik. Det var bra. Lite aktivitet er det her nå. Jeg har forlatt dol, men titter innom ihåp med forbedringer. Men neida, lite skjer. Takk for alt jeg har fått! 0 Siter
Gjest lei av syting Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Gå og kjøpt deg litt taco istedenfor å henge her da vel, siden du er så misfornøyd. 0 Siter
Gjest Tidligere doler Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Gå og kjøpt deg litt taco istedenfor å henge her da vel, siden du er så misfornøyd. Henger ikke her, bare har et håp! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Synes det er blitt bra jeg. Men hver sin smak... 0 Siter
Gjest Tidligere doler Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Synes det er blitt bra jeg. Men hver sin smak... Jeg håper egentlig jeg greier å venne meg til dette nye. Derfor jeg skrev dette. Var egentlig ikke noe negativt i det jeg mente. Jeg har et sterkt håp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.