Gå til innhold

Lav løn

Anbefalte innlegg

Gjest Lavtlønnet
Skrevet

Er man lavtlønnet dersom man jobber 100 % stilling og tjener 180 000 NOK i året ?

Skrevet

Ja dersom det er brutto du snakker om, så hørtes det ut som sultegrensa

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Nuvel, minstepensjonister må klare seg på 120.000 brutto.

Skrevet

Sulte ihjel gjør man vel ikke på den lønninga :o)

Skrevet

Sulte ihjel gjør man vel ikke på den lønninga :o)

Sulte gjør man vel ikke, men det var da en dårlig lønn. Jeg er ikke noe spesielt høytlønnet, men har da massevis mer enn det.

Gjest liten løve
Skrevet

På 110000...

Skrevet

Men de fleste pensjonister er ferdige med boliglånet sitt, barnehageutgiftene og månedskortet man må ha for å komme seg på jobben....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da jeg var nyutdannet for 21 år sida hadde jeg rundt 180 000 i lønn. Da hadde riktignok jeg 3 år høyskoleutdannelse, men selv uten noen utdannelse som helst så bør 180 000 for en fulltidsjobb regnes som dårlig over 20 år senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...