Prinsessemamma Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Når man har trillet 6 og kan flytte ut skal man da bare flytte brikken ut på det fargede feltet for så å trille en gang til for å se hvor mange felt man skal flytter, eller skal man flytte 6 felt frem og telle èn på det fargede feltet? (Lenge siden jeg har spillt ludo så husker ikke) 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Sekser gir deg rett il å flytte ut en brikke, ut til fast plass. deretter kaster du på nytt og teller fra neste rute. 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Skrevet 17. mars 2007 Sekser gir deg rett il å flytte ut en brikke, ut til fast plass. deretter kaster du på nytt og teller fra neste rute. Takk for svar var sånn jeg og mente det var, men en liten kar jeg spilte mot her tidligere insisterte på at man flytter 6 felt fremover direkte 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Takk for svar var sånn jeg og mente det var, men en liten kar jeg spilte mot her tidligere insisterte på at man flytter 6 felt fremover direkte luringen 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 Takk for svar var sånn jeg og mente det var, men en liten kar jeg spilte mot her tidligere insisterte på at man flytter 6 felt fremover direkte Det er viktig å overholde reglene noe foreldre må være flinke til å lære barna sine ellers er det lett at det blir konflikter under spilling sammen med andre barn f.eks på skolen/sfo. 0 Siter
Prinsessemamma Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 Det er viktig å overholde reglene noe foreldre må være flinke til å lære barna sine ellers er det lett at det blir konflikter under spilling sammen med andre barn f.eks på skolen/sfo. Det har du rett i. Det er lett å gi etter og spille på barnets måte (ikke orke lage konflikt om det), men nok lurt å følge de rette reglene med tanke på nettopp det du nevner! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.