Gå til innhold

Hvor fort kan jeg få time hos en hudlege?

Anbefalte innlegg

Gjest belly butterfly
Skrevet

Jeg har fått utslett på hendene etter at jeg begynte med Lamictal og tenker å la en hudlege se på det, for å vurdere hvor alvorlig utslettet er.

Hvor lang tid tar det å komme inn til en hudlege? Jeg ønsker helt en hudlege med avtale, så jeg slipper å betale mer en vanlig egenandel.

Fortsetter under...

Caloni Makaroni
Skrevet

Du må alltid ha henvisning fra fastlege. Mulig du kan klare deg uten henvisning på det private markedet, men det vet jeg ikke.

Be om time til fastlegen, si det haster, da du kan ha et farlig utslett. Krev time samme dag, eventuelt dagen etter. Fastlegen må vurdere hvorvidt dette er en hastesak. Om det er det, så ordner han så du får komme til hudlege straks.

Akutte tilfeller har jo ikke like lang ventetid som vanlige henvendelser.

Skrevet

Når du får utslett av lamictal skal du vel gi beskjed til den som skrev ut medisinen så snart som mulig, ikke vente på en time hos hudlege

Gjest belly butterfly
Skrevet

Når du får utslett av lamictal skal du vel gi beskjed til den som skrev ut medisinen så snart som mulig, ikke vente på en time hos hudlege

har ikke snakket med fastlegen ennå, men med en lege på en poliklinikk der jeg går. Han har bedt meg om å oppsøke en hudlege så snart som mulig. Kan jeg få en hastetime hos en hudlege med henvisning fra fastlegen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...