Gå til innhold

ny oppdagelse.

Anbefalte innlegg

Gjest LOTUS78
Skrevet

Når man trykker inn på 100 nyeste og finner noe man vil lese, trykker man på linken for å få frem det aktuelle innlegget, for å å bort popup vinduet trykker man en gang på siden innlegget ligger. Når man vil ha frem 100 nyeste igjen, trykker man på linken www.doktorn... nederst på verktøylinja (på linja der start er)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er nok ikke bare noe som gjelder på nye DOL. Dette er noe som er standard, at man får inn den siden man klikker på.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Dette er nok ikke bare noe som gjelder på nye DOL. Dette er noe som er standard, at man får inn den siden man klikker på.

Jeg er klar over at jeg ikke har funnet noe unikt her, men det er ikke alle som er klarr over at man kan gå inn og ut av 100nyeste på en enkel måte virker det som.

Skrevet

Jeg er klar over at jeg ikke har funnet noe unikt her, men det er ikke alle som er klarr over at man kan gå inn og ut av 100nyeste på en enkel måte virker det som.

Å ja, sorry. Jeg har lagt merke til at det er scrollbar på toppen av de siste 100, og når man trykker på den, så kommer det opp en hvit boks uten noe i, lurer på hva de har tenkt å bruke den til jeg, om den er til noe liksom.

Gjest midia
Skrevet

Å ja, sorry. Jeg har lagt merke til at det er scrollbar på toppen av de siste 100, og når man trykker på den, så kommer det opp en hvit boks uten noe i, lurer på hva de har tenkt å bruke den til jeg, om den er til noe liksom.

Håper den er for å lese innlegg i så trenger man ikke mer enn popup vinduet for å lese siste innlegg!!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg skjønte ikke jeg, man blir jo ikke kvitt popup vinduet?

Skrevet

Når man trykker på "svar til meg", så får man opp hele tråden og må lete seg fram til svaret blant alle svarene i tråden selv. Sånn er det i alle fall her...

Skrevet

Ja, det er jo slik windows fungerer..? Alle aktive vinduer "ligger" nederst på siden, og man kan klikke seg frem og tilbake mellom dem, og har lite med DOL å gjøre.. Eller misforsto jeg hva du mente?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...