Gå til innhold

Dere som emigrerte til egetforum

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Har vært der et par turer, men ramler fortsatt tilbake på dol.

Synes ikke det var noe bedre hos dere for å si det sånn.

sorry!!

Forsvinner alle dit så får vel jeg også ta flere turer dit.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Skjønner deg godt, jeg.

Men jeg tror ikke alle har emigrert- i alle fall er det mange trivelige mennesker her fremdeles.

Skrevet

Jeg har vært der men skjønner ikke bæret. Da er det mye bedre her :) De er jo innom her med anonyme nick, så vi har enda gjengen her :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg har vært der men skjønner ikke bæret. Da er det mye bedre her :) De er jo innom her med anonyme nick, så vi har enda gjengen her :)

;-)

Ja, du får sagt det.

Skrevet

Hei, er innom dol fortsatt da, men synes ennå det er altfor tungvint her inne etter "forbedringene"!

Det ser jo ut som om webbis osv hører på klageflommen og forsøker og tilpasse det etter iallfall noen ønsker, tror ikke jeg klarer og kutte ut dol nei;) hehe

Gjest Ja det er faktisk slik
Skrevet

Det er bedre på egentforum for de som ikke orker så mye scrolling. Slik er det bare!

Skrevet

Så lenge det er så liten skrift her er jeg her minst mulig. Så får vi se etterhvert om de tar hensyn til brukernes ønsker.

Men jeg er vel heller ikke av de som har skrevet mest her og er mest savnet.

Gjest mandolina
Skrevet

Det er bedre på egentforum for de som ikke orker så mye scrolling. Slik er det bare!

Det er da mye mer scrolling på eget forum, scrolling for hver nye linje, en skal lese, og ingen oversikt.

Hilsen

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1174227542' post='3575855]

Jeg elsker det nye formuet, jeg.

:D

Elsker var kanskje å ta litt hardt i men det er godt å se at du blir :-)

Angelica :o)
Skrevet

Elsker var kanskje å ta litt hardt i men det er godt å se at du blir :-)

Jeg mente det andre' forumet da! He he he he

Men blir nok litt her og :)

Gjest togli
Skrevet

Enig med deg! Det andre forumet (ikke danske dol) forvirrer meg enda mer enn nye dol gjør...

Gjest togli
Skrevet

Puh! Jeg blir en smule letta når jeg hører at det er flere enn jeg som ikke skjønner bæret av "egetforum" ;-)

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1174231249' post='3575904]

Jeg mente det andre' forumet da! He he he he

Men blir nok litt her og :)

Hehe åja.. det fikk jeg ikke med meg. Hvilket andre forum er det?

Skrevet

Jeg har ikke emigrert, var bare på en liten ferietur :o)

Skrevet

Puh! Jeg blir en smule letta når jeg hører at det er flere enn jeg som ikke skjønner bæret av "egetforum" ;-)

Hehe, ja godt å høre jeg har flere med meg også med den meningen ;) Vi holder oss her, og satser på at det blir bedre og bedre vett u ;) Vi skaper vår hverdag sies det, og nettopp det ber webmaster oss om, hjelp til å skape et bra forum. Stoler på det jeg :) Mulig de strekker seg så langt at de gir hver enkelt doler muligheten til å lage sitt eget oppsett, det er jammen ikke verst om de klarer det etterhvert!!

Gjest togli
Skrevet

Hehe, ja godt å høre jeg har flere med meg også med den meningen ;) Vi holder oss her, og satser på at det blir bedre og bedre vett u ;) Vi skaper vår hverdag sies det, og nettopp det ber webmaster oss om, hjelp til å skape et bra forum. Stoler på det jeg :) Mulig de strekker seg så langt at de gir hver enkelt doler muligheten til å lage sitt eget oppsett, det er jammen ikke verst om de klarer det etterhvert!!

Hvis de holder det de lover så skal jeg ikke surmule mer, men jeg har en litt tvilende følelse :-/

Igrunnen skjønner jeg ikke hvorfor i huleste de endret så mye på gamle DOL. Det eneste negative jeg kunne se var at andres "Svar-til-meg" kunne dukke opp hos en annen doler.

Men, men, jeg skal prøve å være tålmodig og vente på det endelige resultatet ;-)

Skrevet

Hvis de holder det de lover så skal jeg ikke surmule mer, men jeg har en litt tvilende følelse :-/

Igrunnen skjønner jeg ikke hvorfor i huleste de endret så mye på gamle DOL. Det eneste negative jeg kunne se var at andres "Svar-til-meg" kunne dukke opp hos en annen doler.

Men, men, jeg skal prøve å være tålmodig og vente på det endelige resultatet ;-)

Stemmer det ja, du fikk stadig andres svar. Snodige greier. Jeg liker å ha ting stabilt og trygt, så det ville være løgn å si at dette ikke har erget meg. Men når man er glad i noe, så har man litt mer tålmodoghet, i alle fall jeg :) Siden i formiddag så har det vært endringer her, så vi ser at de jobber. Det blir bedre til slutt. Vi må være trofaste mot det man liker hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...