Gå til innhold

Dere som emigrerte til egetforum

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Greia er vel at den typen forum er noe de fleste som har vært på nettet i noen år kjenner til. Det er den typiske malen som blir brukt overalt, i ulike grader.

Ironisk nok var det den typen forum jeg fryktet at dol skulle gå over til, men dol presterte faktisk noe så ræva at forumet jeg fryktet er juleaften i forhold.

Nå ser jeg at trådlisten her er lengre, noe som har resultert i at jeg må scrolle i skrivefeltet selv når jeg skriver et så kort innlegg som dette. Dette blir bare mer og mer utrolig.

Skrevet

Greia er vel at den typen forum er noe de fleste som har vært på nettet i noen år kjenner til. Det er den typiske malen som blir brukt overalt, i ulike grader.

Ironisk nok var det den typen forum jeg fryktet at dol skulle gå over til, men dol presterte faktisk noe så ræva at forumet jeg fryktet er juleaften i forhold.

Nå ser jeg at trådlisten her er lengre, noe som har resultert i at jeg må scrolle i skrivefeltet selv når jeg skriver et så kort innlegg som dette. Dette blir bare mer og mer utrolig.

Hvis de bare kunne endre tilbake fargene på leste og uleste så skal jeg bli fornøyd jeg altså, samme hvor mye annet rart det har kommet. For hvis jeg skal forholde meg til at blått er lest her og blått er ulest på google da blir min hjerne helt frustrert. For å få google til å forandre sitt oppsett etter nye DOL tror jeg blir noe vanskelig.

Gjest midia
Skrevet

Etter å ha lest i tråden jeg laget, ser jeg nå at mange av dere bruker dol likevel.

Jeg ble litt redd for at dere skulle forsvinne til egetforum for der likte ikke jeg meg.

Håper webmasterne klarer å få oss til å like dol tilslutt. Vi får smøre oss med tålmodighet, de har jo bare holdt på 3-4 dager med helg inkludert så om ikke alt er helt perfekt ennå så blir det sikkert det!

Skrevet

Jeg skjønte ikke det der med det samme jeg heller, måtte scrolle for å finne skrivefeltet da jeg skulle svare på et innlegg i sted. Det kan jo ikke være sånn... enn om de bare kunne fjernet sideborden og de reklamene som er på høyre side her, og gjort sånn at vi fikk til å lese hele innlegget til folk uten å scrolle. Da hadde jeg blitt fornøyd, men... jeg gidder ikke klage på det egentlig. Skriver ikke så mye her lell..

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker ikke den typen forum og jeg liker IKKE nye dol.... :(

Jeg håper virkelig det gamle oppsettet kommer tilbake, for det var så enkelt og greit.

Skrevet

Var innom men skjønte lite av det egne forumet. Æsj, liker ikke forandringer jeg:-(

Alt var mye bedre før, tralalalala.

Skrevet

Nytter ikke å klage på oppsettet her dersom man likevel foretrekker et forum som det, vel... Jeg tok en kikk men rygget ut igjen. Så DOL blir nok ikke helt kvitt meg med det første.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...