Gå til innhold

London

Gjest vil på ferie

Anbefalte innlegg

Gjest vil på ferie
Skrevet

vi har veldig lyst å reise til london i sommer, har ikke flust med penger. er det en dyr by å besøke? hva ligger prisene slik ca på, tenker da på fly og overnatting? hvor i london vil dere anbefale å bo?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elextra
Skrevet

Dette sto på VG for noen dager siden.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146092

Prisene i London er omtrent som i Oslo, med andre ord ganske dyrt. Det går gjerne mye penger på storbyferier uansett, det er i hvertfall min erfaring. Om målet er ikke å bruke penger har man det antakelig morsommere på annen type ferie. Men en kan jo selvfølgelig forsøke å begrense seg _litt_, man har det jo ikke nødvendigvis morsommere på luksusrestauranter, og tostjerner hoteller kan jo fungere helt greit. Men vær oppmerksom på at dårlige hoteller i London omtrent er dårligere enn noe annet sted...

Fly kan man vel få fra ca. 500 tur/retur og oppover. Billigst blir det om man er fleksibel med hensyn på reisetidspunkter.

Hotellrom finner man vel fra ca. kr. 600 pr natt og oppover for dobbeltrom med bad, men vær forberedt på at standarden i denne prisklassen er ikke all verden. Enda rimeligere steder kan du finne om det holder med dusj og do på gangen.

London er jo enormt stort med mange typer strøk. Bor man rimelig sentralt og nær en undergrunnsstasjon kommer man seg raskt rundt.

Gjest Elextra
Skrevet

Se mitt innlegg nedenfor, havnet visst feil.

Skrevet

Jeg drev og letet etter et overnattingssted i høst, da jeg hadde planlagt en tur til London. Rommene der er knøttsmå, har jeg hørt, og det er dyrt å bo. Jeg kom over et hostal som var en kort t-banetur utenfor London, som var veldig rimelig og nyoppusset. Skal se om jeg finner igjen linken som jeg håper jeg lagret...

Jo, her var den! Her skal jeg bo når jeg får somlet meg til London en gang, ingen tvil om det!

http://www.globetrotterinns.com/english/testimonials.php

Skrevet

Vi har betalt ca 9000 kr totalt for fly og hotell.

Norwegian hadde billige biletter, men måtte jammen lete godt og lenge etter et ok hotell, som var i sentrum og ikke så dyrt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...