candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Nå har jeg endelig fått kjøpt meg DS. Kjøpte med New super mario bros. Liker dette spillet godt. Forslag til andre spill som kan passe en jente i 20-åra? ;O) 0 Siter
Gjest himalayyaaa Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 PES6, pro evolution soccer 6 har inntrykk av det er mer for unger, DS altså... 0 Siter
Juneau Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Du bør skaffe deg Super Mario 64. Det er minst like bra som New Super Mario Bros. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 Du bør skaffe deg Super Mario 64. Det er minst like bra som New Super Mario Bros. Det skal jeg se på. Har tenkt på yoshi, og princess peach også. Hva med zelda? Er det noe? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 PES6, pro evolution soccer 6 har inntrykk av det er mer for unger, DS altså... DS er vel ikke for unger bare. Er jo kjempegøy ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har fått helt dilla på Yoshi's Island, og anbefaler dette. Litt ute i spillet krever det noe tankegang for å løse problemene. Anbefales på det sterkeste. Ellers så vet du at spill til Game Boy Advance fint kan spilles på DS? Mye mere utvalg da... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 Jeg har fått helt dilla på Yoshi's Island, og anbefaler dette. Litt ute i spillet krever det noe tankegang for å løse problemene. Anbefales på det sterkeste. Ellers så vet du at spill til Game Boy Advance fint kan spilles på DS? Mye mere utvalg da... Da kjøper jeg nok yoshi ) Ja visste at man kan bruke GBA spill, men blir grafikken like god som på et DS-spill? 0 Siter
Gjest himalayyaaa Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 DS er vel ikke for unger bare. Er jo kjempegøy ) stor og små unger 0 Siter
Bookworm Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Da kjøper jeg nok yoshi ) Ja visste at man kan bruke GBA spill, men blir grafikken like god som på et DS-spill? Nei, grafikken blir ikke _like_ bra som med DS-spill, men likevel overraskende bra. Jeg har kjøpt alle de gamle Mario-spillene, og storkoser meg:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.