Gå til innhold

Spill til Nintendo DS

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Nå har jeg endelig fått kjøpt meg DS. Kjøpte med New super mario bros. Liker dette spillet godt.

Forslag til andre spill som kan passe en jente i 20-åra? ;O)

Gjest himalayyaaa
Skrevet

PES6, pro evolution soccer 6 :P

har inntrykk av det er mer for unger, DS altså...

Skrevet

Du bør skaffe deg Super Mario 64. Det er minst like bra som New Super Mario Bros.

candyqueen_83
Skrevet

Du bør skaffe deg Super Mario 64. Det er minst like bra som New Super Mario Bros.

Det skal jeg se på. Har tenkt på yoshi, og princess peach også.

Hva med zelda? Er det noe?

candyqueen_83
Skrevet

PES6, pro evolution soccer 6 :P

har inntrykk av det er mer for unger, DS altså...

DS er vel ikke for unger bare. Er jo kjempegøy :o)

Skrevet

Jeg har fått helt dilla på Yoshi's Island, og anbefaler dette. Litt ute i spillet krever det noe tankegang for å løse problemene. Anbefales på det sterkeste. Ellers så vet du at spill til Game Boy Advance fint kan spilles på DS? Mye mere utvalg da...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har fått helt dilla på Yoshi's Island, og anbefaler dette. Litt ute i spillet krever det noe tankegang for å løse problemene. Anbefales på det sterkeste. Ellers så vet du at spill til Game Boy Advance fint kan spilles på DS? Mye mere utvalg da...

Da kjøper jeg nok yoshi :o) Ja visste at man kan bruke GBA spill, men blir grafikken like god som på et DS-spill?

Gjest himalayyaaa
Skrevet

DS er vel ikke for unger bare. Er jo kjempegøy :o)

stor og små unger :P

Skrevet

Da kjøper jeg nok yoshi :o) Ja visste at man kan bruke GBA spill, men blir grafikken like god som på et DS-spill?

Nei, grafikken blir ikke _like_ bra som med DS-spill, men likevel overraskende bra. Jeg har kjøpt alle de gamle Mario-spillene, og storkoser meg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...