Gå til innhold

hvordan kan det ha seg?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på det nå
Skrevet

Jeg fikk melding av en gutt forrige fredag om at han hadde fått nytt nr, han sendte fra sitt gamle nr. Så på lørdag sendte jeg melding til det nye nr, fikk svar. På onsdag sendte jeg også melding til det nye nr for å gratulere han med noe, igjen fikk jeg svar.

Men så igår kveld, sendte jeg også melding til det nye nr, men da fikk jeg svar "hvem er du, ny tlf"

Hvordan kan det ha seg?

Skrevet

Han har kommunisert med deg med nytt sim-kort i gammel telefon, og har sikkert nummeret ditt lagret på den gamle telefonen. Så når han flyttet sim-kortet fulgte ikke telefonnummerne med som lå lagret på telefonen, kun de som lå på sim-kortet. Så mottok han ny telefon, flyttet sim-kortet, og vips, så har han ikke nummeret ditt lenger.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det kan virke som om han har byttet både telefon og sim-kort. De fleste nå til dags lagrer numrene sine på telefonen, ikke sim-kortet. Så om man fikk nytt nummer (og dermed sim-kort), så satte han det inn i den gamle telefonen, og tekstet med deg der. Så fikk han ny telefon, og satte inn sim-kortet der. Men da var det ingen nummer lagret.

Urutinert å ikke overføre numrene mellom telefonene, men det er den eneste logiske slutningen jeg kan trekke. Enten det, eller så har han slettet nummeret ditt uten å mene det. Det virker jo ikke som om han har gjort det med vilje, iallfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...