Gå til innhold

FU: Hvor mye godis/snacks har du spist i helgen?

Anbefalte innlegg

Gjest Snopiss
Skrevet

Ja det lurer jeg på.

For alle sier at vi spiser så altfor meget med sukker og fett og venninna mi jobber i butikk og bekrefter at handlevanene våre underbygger den påstanden..

Selv har jeg spist ca 300 gram med blanda smågodt..

Skrevet

En pose potetgull og en center-sjokkis. Håper det blir en sjokolade til i løpet av helga.

Skrevet

Har spist en liten skål med potetgull.. Men har spist masse god mat, og drukket masse brus! :)

Gjest snopiss
Skrevet

En pose potetgull og en center-sjokkis. Håper det blir en sjokolade til i løpet av helga.

Well done!

Selv om jeg slanker meg/har endra livsstil så setter jeg av opptil 1500 kalorier til snop og "unødvendige" ting i helgen. Jeg sparer dette fort inn i uka ved å spise litt mindre og samtidig trene litt mer.

Viktig å kose seg!

Skrevet

Well done!

Selv om jeg slanker meg/har endra livsstil så setter jeg av opptil 1500 kalorier til snop og "unødvendige" ting i helgen. Jeg sparer dette fort inn i uka ved å spise litt mindre og samtidig trene litt mer.

Viktig å kose seg!

Jeg har ingen som helst formening om hvor mye godteri 1500 kalorier tilsvarer.

Gjest snopiss
Skrevet

Jeg har ingen som helst formening om hvor mye godteri 1500 kalorier tilsvarer.

Tro meg..ALTFOR lite! :D

Gjest One in a million?
Skrevet

Ingenting.

Drikker aldri brus og spiser aldri godis, har heldigvis ikke noe glede av det eller noe sug.

Gjest snopiss
Skrevet

Ingenting.

Drikker aldri brus og spiser aldri godis, har heldigvis ikke noe glede av det eller noe sug.

Så trist! Hva du går glipp av! :)

Gjest One in a million?
Skrevet

Så trist! Hva du går glipp av! :)

Jau, fleskerumpe og mage, alltid hatt lyst på det ;)

Skrevet

Hmm, jeg vet ikke om jeg tør å svare engang ;) Jadda, her har vi (tre stk) hatt to sånne begere (fylt på kiwi for 50kr stk) med smågodt + en stoooor melkesjokolade. Mat jadda, vi hadde biff og bearaise saus i går med bakt potet fylt med masse smør...........og annet snacks, og coca cola :) Æ ligår d ;)

Skrevet

Jeg har spist en liten pose med sånne nye Bon-bon-drops (sånne søppeldynga-greier), en New Energy og... en sjokolademuffins. Enn å ha i seg en SJOKOLADEMUFFINS når man skal hjem fra byen da! Oppfinnsomt... en burger hadde vært mer normalt... men da fikk jeg nå i alle fall smakt på 7eleven-muffinsene, og de var tørre. Fristet ikke til gjentakelse.

Skrevet

Har spist ca halve av en pose ostepop og 2 stk kvikklunsj. Har drukket ca en halvliter cola. Resten av ostepoppen går ned i kveld.

Skrevet

Jeg har spist 3 sånne småe japp. 30 gram pr stk. Det er det hele. Jeg slanker meg og den gamle meg hadde spist myyye mer!

Skrevet

Vel, jeg er syk - igjen. FOR N'TE GANG.

Og orker egenltig svært lite å spise, da jeg har så vondt i halsen.

Men småspiser littegrann på chips og sjokolade. Dog i mindre kvanta enn når jeg er frisk.

Har ikke oversikt over hvor mye jeg har spist.

Skrevet

Jau, fleskerumpe og mage, alltid hatt lyst på det ;)

ikke alle får det da. Noen har høy forbrenning og kan spise absolutt hva de vil uten å legge på seg en ørliten fettklump.

Hvordan det ser ut innvending er jo en annen sak da.

Skrevet

Uff, ikke minn meg på det.. har vært skikkelig fråtsing disse dagene. Melkesjokolade, ost&kjeks, nøtter, sjokoladepudding, is.... *svart samvittighet*

Og jeg som skal ned de siste svangerskapskiloene før sommeren... Så i morgen er det på med joggeskoene igjen!

Skrevet

Jeg har spist en liten pose med sånne nye Bon-bon-drops (sånne søppeldynga-greier), en New Energy og... en sjokolademuffins. Enn å ha i seg en SJOKOLADEMUFFINS når man skal hjem fra byen da! Oppfinnsomt... en burger hadde vært mer normalt... men da fikk jeg nå i alle fall smakt på 7eleven-muffinsene, og de var tørre. Fristet ikke til gjentakelse.

Mmm.. de enorme muffinsene som er dekket med sjokoladetrekk? De er vanvittig gode! Uansett om man er på vei hjem fra byen! Men de må såklart ikke være tørre.. :-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har spist en pose med 500 gram sjokolade. En slik en jubileumsblanding. Så en pose potetgull. Så en hjemmelaget pizza. Dette var lørdagen og i dag.

Fredagen gikk det med en stor pose smågodt.

Jeg er godtoman da.. men må slutte.

Skrevet

Mmm.. de enorme muffinsene som er dekket med sjokoladetrekk? De er vanvittig gode! Uansett om man er på vei hjem fra byen! Men de må såklart ikke være tørre.. :-)

Hihi... det var sjokoladetrekket som fristet mest, tror jeg. Sprøtt og godt, men resten var ikke så mye å skryte av. Den gikk jo selvsagt ned likevel...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ubehagelig spørsmål.

For mye. Altfor mye. Smågodt, sjokolade og cheeze doodles. Så sjokoladekake og karamellpudding.

(har hatt barneselskap...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...