Gå til innhold

Nytt Forum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, gudbedre - den løsningen der er jaggu værre enn nye dol!

Skrevet

Jeg melder pass. Vanskelig å forstå det der desverre. Håper dere kommer tilbake snart!!!!!

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg melder pass. Vanskelig å forstå det der desverre. Håper dere kommer tilbake snart!!!!!

Må bare gi et siste tegn her før jeg tar en lang og god ferie fra dol. Takk for mailen. Det er kjedlig at det har blitt slik det er nå. Enten må det bli mindre skrolling og poppupp bilder ellers må jeg anskaffe meg mus før jeg kan være her. I mellom tiden så slapper jeg av på et fint sted!

Ville bare si takk for mailen. Det er godt vi kan bruke mail til det blir levlige tilstander da. Ha en fin søndag:)

Skrevet

Kan du ikke heller ta med deg gjengen tilbake hit en liten stund og hjelpe meg med og overbevise webmaster om at de faktisk har endret fargene på lest og ulest. De skjønner ikke at de har gjort det. Jeg skulle så gjerne hatt tilbake de fargene som var før, for det er de samme som er på f.eks google og da er det så mye greiere når det opereres med standardfarger på lest og ulest. Kom igjen alle sammen og hjelp meg.

Skrevet

Kan du ikke heller ta med deg gjengen tilbake hit en liten stund og hjelpe meg med og overbevise webmaster om at de faktisk har endret fargene på lest og ulest. De skjønner ikke at de har gjort det. Jeg skulle så gjerne hatt tilbake de fargene som var før, for det er de samme som er på f.eks google og da er det så mye greiere når det opereres med standardfarger på lest og ulest. Kom igjen alle sammen og hjelp meg.

Dette med hvilke farger som brukes er da bare en bagatell? Ser du ikke forskjell på lyseblå og mørkeblå?

Skrevet

Dette med hvilke farger som brukes er da bare en bagatell? Ser du ikke forskjell på lyseblå og mørkeblå?

Jeg ser forskjell uten problem, men det fraviker hva man ellers ser rundt omkring. Hvorfor skifte standarden. Mange av dere exer klager på skriften, men den har jeg overhode ikke problem med. Den er kjempefin hos meg. Og jeg har ikke noe ørnesyn, tvert om.

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker ikke oppsettet og den type forum så godt..... :)

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke.

Herlighet, det er da ikke liv og død dette DOL greiene.

Trenger ikke å forflytte meg til et helt annet forum bare fordi DOL skifter utseende.

Syntes egentlig alt dette begynner å grense til hysteri.

Over et forum.

Skrevet

Jeg ser forskjell uten problem, men det fraviker hva man ellers ser rundt omkring. Hvorfor skifte standarden. Mange av dere exer klager på skriften, men den har jeg overhode ikke problem med. Den er kjempefin hos meg. Og jeg har ikke noe ørnesyn, tvert om.

Skriftstørrelsen har jeg ingen problemer med. Jeg er heller ingen eks, jeg blir her.

Gjest annlovinda
Skrevet

Nei, det forumet der så iallefall tragisk ut.

Gjest Polio
Skrevet

Siden "klanen" ikke liker nye DOL og har emigrert, synes jeg det er på sin plass at dere holder dere unna her også! Det er mye "stillere" her om dagen, og man kan skrive innlegg uten å bli tråkket ned i søla. Direkte deilig er det, nå skal vi få det fint nå!!

Skrevet

Nå har jeg vært inne å sjekket det nye forumet deres, og dere klager på at det er forvirrende og nytt her??? Nå må dere skjerpe dere, tåler dere ikke endinger. Det er mindre endringer her inne, enn det som dere har prestert inne i det nye forumet. Det er jo umulig å følge tråder der... Nei, get a grip, sier jeg!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Blir her jeg. Mange trivelige mennesker her, og trollene er borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...