Gjest Sove er noe? Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg orker ikke noe mer. Jeg er trøtt, sliten og lei! 0 Siter
Line Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Det gjør ikke noe om man finner senga før klokka ni en gang i blant, og sover til man våkner! Jeg er også dønn utslitt av og til, alt går meg i mot, og jeg tar til tårene for alt mulig. Føler jeg ikke strekker til i det hele tatt på noe område. Det eneste som hjelper er faktisk søvn, masse søvn. Jeg sover gjerne 13-17 timer i strekk når jeg føler for det. Da er man som ny igjen etterpå. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jernmangel? Gå til legen og sjekk om du ikke mangler noe. Sov masse, drikk masse vann, spis sunt. Mosjoner. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Det gjør ikke noe om man finner senga før klokka ni en gang i blant, og sover til man våkner! Jeg er også dønn utslitt av og til, alt går meg i mot, og jeg tar til tårene for alt mulig. Føler jeg ikke strekker til i det hele tatt på noe område. Det eneste som hjelper er faktisk søvn, masse søvn. Jeg sover gjerne 13-17 timer i strekk når jeg føler for det. Da er man som ny igjen etterpå. Du er heldig som har et slikt sovehjerte! Ingen sak å være sliten da! Jeg kan også være dønn sliten i blant, men vet at om jeg legger meg for tidlig våkner jeg midt på natten - ikke uthvilt men forvirret og får kanskje ikke sove igjen :/. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.