Gå til innhold

Er så sliten

Anbefalte innlegg

Gjest Sove er noe?
Skrevet

Jeg orker ikke noe mer. Jeg er trøtt, sliten og lei!

Skrevet

Det gjør ikke noe om man finner senga før klokka ni en gang i blant, og sover til man våkner! Jeg er også dønn utslitt av og til, alt går meg i mot, og jeg tar til tårene for alt mulig. Føler jeg ikke strekker til i det hele tatt på noe område. Det eneste som hjelper er faktisk søvn, masse søvn. Jeg sover gjerne 13-17 timer i strekk når jeg føler for det. Da er man som ny igjen etterpå.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jernmangel?

Gå til legen og sjekk om du ikke mangler noe.

Sov masse, drikk masse vann, spis sunt.

Mosjoner.

Gjest Elextra
Skrevet

Det gjør ikke noe om man finner senga før klokka ni en gang i blant, og sover til man våkner! Jeg er også dønn utslitt av og til, alt går meg i mot, og jeg tar til tårene for alt mulig. Føler jeg ikke strekker til i det hele tatt på noe område. Det eneste som hjelper er faktisk søvn, masse søvn. Jeg sover gjerne 13-17 timer i strekk når jeg føler for det. Da er man som ny igjen etterpå.

Du er heldig som har et slikt sovehjerte! Ingen sak å være sliten da! ;)

Jeg kan også være dønn sliten i blant, men vet at om jeg legger meg for tidlig våkner jeg midt på natten - ikke uthvilt men forvirret og får kanskje ikke sove igjen :/.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...