Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker spenning, kjærlighet og mysterier. Hvilken bik bør jeg kjøpe? Gudfaren, er den kun på film? Har ikke sett den, er filmen eller evt boka best?

Skrevet

Vet ikke om Gudfaren kommer som bok, men jeg kan anbefale filmene. Hvis du er heldig har de fremdeles tilbud på hele pakke på playx.no til 199,-

Er en stund siden jeg leste bøker nå, men noen av de siste bøkene jeg leste var John grisham`s bøker. Handler stort sett om advokater og saker som er litt på siden av det dagligdagse. Jeg likte de veldig godt, og noen av dem var til og med tillagt en del spenning;)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg anbefaler Camilla Läckberg. Hun har skrevet flere bøker men kun to er oversatt til norsk. Predikanten , og Steinhuggeren. Jeg syntes de var spennende. Likte dem veldig godt.

Skrevet

Gudfaren (filmen) er basert på boken av Mario Puzo.

Så den finnes som bok, ja.

Skrevet

Les bøkene til Stieg Larsson (2 utkommet i Norge foreløpig, 3. kommer). De ga med en utrolig positiv overraskelde. Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Les bøkene til Stieg Larsson (2 utkommet i Norge foreløpig, 3. kommer). De ga med en utrolig positiv overraskelde. Anbefales på det sterkeste.

Takk for tips! :)

Skrevet

Gudfaren (filmen) er basert på boken av Mario Puzo.

Så den finnes som bok, ja.

Hva ville du anbefalt da, boken eller filmen? Greit å se gode filmer også :) Takk for svar!

Skrevet

Jeg anbefaler Camilla Läckberg. Hun har skrevet flere bøker men kun to er oversatt til norsk. Predikanten , og Steinhuggeren. Jeg syntes de var spennende. Likte dem veldig godt.

Takk! Det er fint å få anbefalinger :) Det er notert!

Skrevet

Vet ikke om Gudfaren kommer som bok, men jeg kan anbefale filmene. Hvis du er heldig har de fremdeles tilbud på hele pakke på playx.no til 199,-

Er en stund siden jeg leste bøker nå, men noen av de siste bøkene jeg leste var John grisham`s bøker. Handler stort sett om advokater og saker som er litt på siden av det dagligdagse. Jeg likte de veldig godt, og noen av dem var til og med tillagt en del spenning;)

De bøkene kan være noe for meg ja. Takk for tips! *Noterer*

Skrevet

Hennes siste bok, "Ulykkesfuglen" har akkurat kommet på norsk også. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

"Vindens skygge" av Ruiz Safon?

"Den lukkede bok" av Jette Korsbøl?

"Snø" av Orhan Pamuk?

Antakelig veldig forskjellige fra den du nevner, men gode bøker alle tre :-).

Skrevet

"Vindens skygge" av Ruiz Safon?

"Den lukkede bok" av Jette Korsbøl?

"Snø" av Orhan Pamuk?

Antakelig veldig forskjellige fra den du nevner, men gode bøker alle tre :-).

Tusen takk! Jeg vil kjøpe meg ei bok eller to nå, fint å ha noe lesestoff når påsken kommer :) Alle er notert!

Gjest Elextra
Skrevet

Du er jo (selv)erklært bokorm, både på jobb og privat - hva ville _du_ foreslå? :-)

Skrevet

Hva ville du anbefalt da, boken eller filmen? Greit å se gode filmer også :) Takk for svar!

Har sett filmen, og den kan selvsagt anbefales. Tror det er den 3dje eller 4de beste mafiafilmen jeg har sett. ;-)

Boka har nok litt mer preg av kiosk-litteratur..

candyqueen_83
Skrevet

Har den? ÅÅ, tusen takk.. Da skal jeg reserv ere den nå :o)

Skrevet

Du er jo (selv)erklært bokorm, både på jobb og privat - hva ville _du_ foreslå? :-)

Arnaldur Indirdason! Islandsk krim - knallbra! Har akkurat lest hans siste på norsk, "Vannet"! :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Arnaldur Indirdason! Islandsk krim - knallbra! Har akkurat lest hans siste på norsk, "Vannet"! :o)

Takk - det er notert! :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har lest de tre første og holder på med "Vannet" nå. Den virker veldig bra foreløpig. Den forrige boka, nr 3, var en skuffelse. Jeg pinte meg gjennom den. Men de to første var kjempegode :o)

Skrevet

Jeg har lest de tre første og holder på med "Vannet" nå. Den virker veldig bra foreløpig. Den forrige boka, nr 3, var en skuffelse. Jeg pinte meg gjennom den. Men de to første var kjempegode :o)

Enig i at Røsten ikke var hans beste, men Vannet var helt enorm synes jeg! Jeg hadde vel lest rundt 50 sider fra før da jeg begynte på lørdag og jeg satt pal til jeg hadde lest hele boka og den er på 350 sider! Jeg var helt oppslukt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...