pekkaline Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg vil ha en ny med goood lukt. Bruker nivea sin nå, men den er så tam på lukten. Ikke den dyreste varianten helst...... 0 Siter
birdie Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 BioTherm sin har en nydelig sitrusduft, den koster vel 250 kroner, men det er en stor og drøy flaske. Ellers ville jeg tatt en tur på The Bodyshop og prøvd meg frem. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 På body shop som du har fått tips om under her, selger de jo flasker med helt nøytral krem, hvor du kan få tilsette forskjellige dufter. Lukter veldig godt ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 BioTherm sin har en nydelig sitrusduft, den koster vel 250 kroner, men det er en stor og drøy flaske. Ellers ville jeg tatt en tur på The Bodyshop og prøvd meg frem. Skal gå å lukte Takk!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 På body shop som du har fått tips om under her, selger de jo flasker med helt nøytral krem, hvor du kan få tilsette forskjellige dufter. Lukter veldig godt ) Jøss, det har jeg ikke hørt om før, det høres spennende ut! Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.