Gjest Vindu mot verden Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Etter nye DOL kom så har det vært så mye diskusjoner. Jeg får angst av alt dette og DOL er mitt vindu mot verden etter et liv i vold. Jeg tør ikke gå ut, så verden er for meg her intill vidre. Jeg løste problemet med scrolling og reklame med å endre skjermoppløsningen til det "dålrigste" man kan få. Det fungerer så fint. Alle der som kommer med innlegg om alt mulig som har med livet å gjøre... Ikke forlat meg. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Tror nok "stormen" roer seg om et par dager og de fleste vender sikkert tilbake for de får helt sikkert abstinens 0 Siter
Gjest Vindu mot verden Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Tror nok "stormen" roer seg om et par dager og de fleste vender sikkert tilbake for de får helt sikkert abstinens Jeg håper det. Som sagt. Det er bare å endre skjermoppløsningen til det dårligste og man har stor skrift og god plass. Ikke noe scrolling. Gjort på en, to tre. Jeg savner alle. Liver er så ensomt nå. Savner alle. 0 Siter
Gjest ikke denne gang, nei Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg håper det. Som sagt. Det er bare å endre skjermoppløsningen til det dårligste og man har stor skrift og god plass. Ikke noe scrolling. Gjort på en, to tre. Jeg savner alle. Liver er så ensomt nå. Savner alle. En...hvordan gjør man egentlig det da? Endrer skjermoppløsningen altså... er ikke så bevandret i sånt, jeg. Føler meg litt dum nå... 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Det er heldigvis ikke alle som er redd for forandringer, så det kommer fortsatt til å være folk her. Jeg forlater i hvertfall ikke DOL:-) 0 Siter
Gjest Vindu mot verden Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 En...hvordan gjør man egentlig det da? Endrer skjermoppløsningen altså... er ikke så bevandret i sånt, jeg. Føler meg litt dum nå... Høyreklikk på skrivebordet. Velg innstillinger og der finner du det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.