Gå til innhold

Kan dere vær så snill.....

Anbefalte innlegg

Gjest Vindu mot verden
Skrevet

Etter nye DOL kom så har det vært så mye diskusjoner. Jeg får angst av alt dette og DOL er mitt vindu mot verden etter et liv i vold. Jeg tør ikke gå ut, så verden er for meg her intill vidre. Jeg løste problemet med scrolling og reklame med å endre skjermoppløsningen til det "dålrigste" man kan få. Det fungerer så fint.

Alle der som kommer med innlegg om alt mulig som har med livet å gjøre... Ikke forlat meg.

Gjest midia
Skrevet

Tror nok "stormen" roer seg om et par dager og de fleste vender sikkert tilbake for de får helt sikkert

abstinens ;)

Gjest Vindu mot verden
Skrevet

Tror nok "stormen" roer seg om et par dager og de fleste vender sikkert tilbake for de får helt sikkert

abstinens ;)

Jeg håper det. Som sagt. Det er bare å endre skjermoppløsningen til det dårligste og man har stor skrift og god plass. Ikke noe scrolling. Gjort på en, to tre.

Jeg savner alle. Liver er så ensomt nå. Savner alle.

Gjest ikke denne gang, nei
Skrevet

Jeg håper det. Som sagt. Det er bare å endre skjermoppløsningen til det dårligste og man har stor skrift og god plass. Ikke noe scrolling. Gjort på en, to tre.

Jeg savner alle. Liver er så ensomt nå. Savner alle.

En...hvordan gjør man egentlig det da? Endrer skjermoppløsningen altså... er ikke så bevandret i sånt, jeg. Føler meg litt dum nå...

Skrevet

Det er heldigvis ikke alle som er redd for forandringer, så det kommer fortsatt til å være folk her. Jeg forlater i hvertfall ikke DOL:-)

Gjest Vindu mot verden
Skrevet

En...hvordan gjør man egentlig det da? Endrer skjermoppløsningen altså... er ikke så bevandret i sånt, jeg. Føler meg litt dum nå...

Høyreklikk på skrivebordet. Velg innstillinger og der finner du det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...