Gå til innhold

Rekk opp hånda dere som blir her på DOL

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

*Hånda opp her*

Jeg kommer til å fortsette å bli her jeg. Synes i grunn nye dol er blitt bra jeg.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• Hatsumomo

10

• morsan

4

• Piraye

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kommer an på hvordan den endelige utgaven blir.

Hvis det blir som nå: Nei. Ikke for å protestere eller noe sånt, men jeg føler jeg skriver på et lukka forum, at jeg er alene her, og jeg får hodepine av den lille skriften og den dårlige fargekontrasten når jeg sitter på en mindre skjerm enn jobb pc-en (som er 23 tommer). Jeg kan ikke sitte på dol på laptoppen hjemmefra.

Men jeg har ikke stikki, du får aldri noen tårevåt avskjed av meg om jeg stikker, og jeg ser det an til produktet er ferdig.

Du kan jo bare forstørre skriften til 125%?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan jo bare forstørre skriften til 125%?

Og med det fucke opp enhver annen side jeg går inn på når jeg logger meg av dol?

Et forferdlig dårlig forslag. Det er ikke sånn at verden skal tilpasse seg til dol, men at dol skal tilpasse seg til verden.

Men tar jeg ikke helt feil har de gjort noe med skriftstørrelsen nå.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Og med det fucke opp enhver annen side jeg går inn på når jeg logger meg av dol?

Et forferdlig dårlig forslag. Det er ikke sånn at verden skal tilpasse seg til dol, men at dol skal tilpasse seg til verden.

. Mye lettere lese- så jeg tror det.

Gjest midia
Skrevet

Du trenger da vel ikke det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

. Mye lettere lese- så jeg tror det.

På den enorme skjermen jeg sitter på nå er det vanskelig å se hvor stor skriften er, men jeg antar jo at de har brukt hodet såpas at de nå bruker noe tilnærme den samme størrelsen som andre bruker.

Men gulfargen flyter og gjør ikke noe med hodepineproblematikken.

Fatter ikke hvorfor de ikke kan forsøke en annen fargeløsning. Alt må da være bedre enn dette? Jeg mener ... gult på hvitt? Det er alt for liten kontrast.

Skrevet

Andre sider blir jo ikke forandret. Jeg bruker IE nr.7. På verktøylinja er det et ikon som heter 'side', der forandrer du størrelse kun på den siden du er på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du trenger da vel ikke det?

Trenger ikke hva?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Andre sider blir jo ikke forandret. Jeg bruker IE nr.7. På verktøylinja er det et ikon som heter 'side', der forandrer du størrelse kun på den siden du er på.

Jeg bruker Firefox, og aner ikke om det er noen sånn funksjon der.

Men nå ser det uansett ut som om de har gjort noe med skriftstørrelsen.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

På den enorme skjermen jeg sitter på nå er det vanskelig å se hvor stor skriften er, men jeg antar jo at de har brukt hodet såpas at de nå bruker noe tilnærme den samme størrelsen som andre bruker.

Men gulfargen flyter og gjør ikke noe med hodepineproblematikken.

Fatter ikke hvorfor de ikke kan forsøke en annen fargeløsning. Alt må da være bedre enn dette? Jeg mener ... gult på hvitt? Det er alt for liten kontrast.

Hm. Det gule etc skjønner jeg ikke noe av. Ser ikke noe plagsom gul på min laptop. Kan det være noe med innstillingene? *kanskje blond nå?*

Skriften er blitt mye mer lesbar. Heldigvis. :-)

Gjest midia
Skrevet

Selvfølgelig blir jeg!

De fleste dolere har lite tålmodighet viser det seg + at enkelte er pessimister.

Jeg er bare spent på hvordan dol blir om en uke eller 2 når de har kommet lengre i sin fornyelse:)

Skal jeg gjette så består ikke det "reserve" dolet mere enn 1 uke til.. ordentlig pessimist ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm. Det gule etc skjønner jeg ikke noe av. Ser ikke noe plagsom gul på min laptop. Kan det være noe med innstillingene? *kanskje blond nå?*

Skriften er blitt mye mer lesbar. Heldigvis. :-)

Jeg har brukt tre skjermer. En hjemme. To på jobb. Fargen er like plagsom på alle.

Men den er mindre plagsom på "forhåndsvis" da du slipper å se kontrasten til det hvite.

Men jeg har nå funnet ut av webdesigneren er en mann. Du setter ikke menn til å velge farger. Det er noe alle vet.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har brukt tre skjermer. En hjemme. To på jobb. Fargen er like plagsom på alle.

Men den er mindre plagsom på "forhåndsvis" da du slipper å se kontrasten til det hvite.

Men jeg har nå funnet ut av webdesigneren er en mann. Du setter ikke menn til å velge farger. Det er noe alle vet.

Hehe, mye kan sies, men skjønner ikke at fargen er så mye å henge seg opp i.

Og jeg er kvinner og _har_ sans for farger. Mener jeg bestemt! ;)

Skrevet

Jeg blir nok her, men er ikke så veldig fornøyd enda. Det har bedret seg de siste dagene da.

Det jeg savner er markering på innlegg som jeg leser nå, prikk framfor ny tråd og null popups. Vertikalt oppsett er også et stort savn. Jeg både håper og tror at endel av disse tingene vil bli fikset opp i :)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg blir nok her, men er ikke så veldig fornøyd enda. Det har bedret seg de siste dagene da.

Det jeg savner er markering på innlegg som jeg leser nå, prikk framfor ny tråd og null popups. Vertikalt oppsett er også et stort savn. Jeg både håper og tror at endel av disse tingene vil bli fikset opp i :)

Kan noen virkelig savne popups?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

"Du setter ikke menn til å velge farger. Det er noe alle vet."

*LOL*

Ja, du kan se humoristisk på ting!

Det med den gulfargen... da er det kanskej min maskin som har annen innstilling. For jeg har kun dolet på lap-topen. . Ser kun gul heading: der det står "Tittel .... bruker......... tid".

Ikke vet jeg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, mye kan sies, men skjønner ikke at fargen er så mye å henge seg opp i.

Og jeg er kvinner og _har_ sans for farger. Mener jeg bestemt! ;)

Men nå ser jeg trådlista over meg. Det er hvitt på sidene. Det er hvitt i feltet hvor jeg skriver. Det en matt gulfarge mellom skriften, en matt blåfarge på innleggene jeg har vært innom, og en svak, svært tynn sortfarge under "bruker" og "tid".

Jeg er enig i at fargen ikke er det jeg bryr meg mest om, men sterkere farger må da være langt mer passende og bedre for folks øyne?

Skrevet

Ja, jeg har ihvertfall ikke dratt noe annet sted - jeg har bare vært mindre her! ;-)

Vi venner oss nok til det, selv om det er irriterende med all scrollinga. Men mye har forbedret seg på få dager, så det kommer nok flere forbedringer:-)

Jeg har aldri vært noe for slike dramatiske farvel-scener der man _aldri_ skal komem tilbake! ;-) Som oftest kommer det fra en enkelt dol'er, nå tydeligvis fra en hel gjeng.

Skulle ikke forundre meg om de kommer tuslende tilbake etterhvert, med halen mellom beina...;-) "You can check out any time you like, but you can never leave."

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Du setter ikke menn til å velge farger. Det er noe alle vet."

*LOL*

Ja, du kan se humoristisk på ting!

Det med den gulfargen... da er det kanskej min maskin som har annen innstilling. For jeg har kun dolet på lap-topen. . Ser kun gul heading: der det står "Tittel .... bruker......... tid".

Ikke vet jeg

Hvilken farge har du rundt når du f.eks. trykker på "forhåndsvisning"?

Ikke gul? Se godt etter. For det er nettopp det som er problemet. Fargen er så svak at den nesten går i et med det hvite, og det er problemet.

Har gulfargen vært sterkere og sortfargen kraftigere, er det ikke sikkert jeg hadde reagert.

Nå sitter jeg på en svær pc. På laptoppen hjemme har jeg større problemer. Fargekontrastene gjør meg rett og slett uvel (hodepinetendenser og slitne øyne).

Skrevet

Kan noen virkelig savne popups?

Jeg skreiv at jeg savner null popups :) Formulerte meg vel litt dårlig da! Jeg liker ikke disse popupsene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...