Gå til innhold

Rekk opp hånda dere som blir her på DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke noe bedre. Ingen klager på noen framover. Alle kan mene hva en vil.

Så hvorfor er du inne på denne tråden og klager da?!

Herlighet...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• Hatsumomo

10

• morsan

4

• Piraye

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er hundre prosent sikkert at de aldri vil gå tilbake til vertikal deling, så det er fint om ShitDiddelyDo maser om fargene. Jeg vil ha samme fargevalg på leste uleste som de har på google, altavista, kvasir og hva de heter alle sammen. Men det er nok også helt umulig dessverre. Men vi får være happy likevel :-)

Det med farver og vertikal deling.. Er det noe du vet, eller er det noe du antar?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er hundre prosent sikkert at de aldri vil gå tilbake til vertikal deling, så det er fint om ShitDiddelyDo maser om fargene. Jeg vil ha samme fargevalg på leste uleste som de har på google, altavista, kvasir og hva de heter alle sammen. Men det er nok også helt umulig dessverre. Men vi får være happy likevel :-)

Nå vet jeg ikke hva de har på altavista og google, men hvorfor skulle det være umulig?

Det å skifte farger må da være noe av det enkleste de kan gjøre, med mindre de har en eller annen sponsor som krever visse farger.

Jeg har fortsatt en teori om at høyresiden er ment for deres nye hovedsponsor Paracet.

Mary Poppins
Skrevet

*rekker opp hånden*

var nettopp innom den svenske siden og jeg kan ikke skjønne at enkelte virkelig kan mene at den nettsiden er bedre enn denne.. tror det må handle mer om barnslig opprør.

Gjest Barnehage opplegg
Skrevet

Så hvorfor er du inne på denne tråden og klager da?!

Herlighet...

Jeg orker ikke at alle skal klage på alle lenger. Derfor skrev jeg inn her. La dol bli et koslig sted NÅ!

Skrevet

Jeg orker ikke at alle skal klage på alle lenger. Derfor skrev jeg inn her. La dol bli et koslig sted NÅ!

Kjære vene! Det er jo du som skriver

"Dette er virkelig tragisk. Minner meg om tilstandene som er i barnehagen. Hvem vil leke med meg? Jeg blir flau av denne tråden."

Du klager på at jeg skriver en tråd om hvem som er her inne fortsatt? Hva som er så himla flaut med det da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

*rekker opp hånden*

var nettopp innom den svenske siden og jeg kan ikke skjønne at enkelte virkelig kan mene at den nettsiden er bedre enn denne.. tror det må handle mer om barnslig opprør.

Det er den forummalen så godt som alle andre bruker i en eller annen variant, så jeg vil tro det er veldig mange som er vant til den.

Skrevet

Det med farver og vertikal deling.. Er det noe du vet, eller er det noe du antar?

Det med vertikal deling har webmaster sagt klart ifra om, det kommer aldri tilbake. Det med fargene på lest ulest, sier de at de ikke skjønner at de har byttet på, så da antar jeg at de heller ikke kommer til å gjøre noe med det.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva de har på altavista og google, men hvorfor skulle det være umulig?

Det å skifte farger må da være noe av det enkleste de kan gjøre, med mindre de har en eller annen sponsor som krever visse farger.

Jeg har fortsatt en teori om at høyresiden er ment for deres nye hovedsponsor Paracet.

Du er jo sikkert inne på google hver dag du også, og ser at når du søker på noe så kommer alle svar opp med blå skrift, når du har klikket deg inn på et av svarene og går tilbake til oversikten igjen, så er den siden du klikket deg inn på lilla/fiolett, akkurat slik det var på DOL før, og som var veldig praktisk, i og med at det er slik på de store søkemotorene.

Men hvorfor DOL må ha en annen variant, ja si det, det hadde vært artig og vite, men de svarte jo meg med at de ikke var klar over at det var annerledes enn før, så da blir nok slik det er nå når det gjelder farger.

Gjest Barnehage opplegg
Skrevet

Kjære vene! Det er jo du som skriver

"Dette er virkelig tragisk. Minner meg om tilstandene som er i barnehagen. Hvem vil leke med meg? Jeg blir flau av denne tråden."

Du klager på at jeg skriver en tråd om hvem som er her inne fortsatt? Hva som er så himla flaut med det da?

Fordi jeg bryr meg litt. Skal ikke blande meg. Håper det blir et koslig sted igjen snart da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er jo sikkert inne på google hver dag du også, og ser at når du søker på noe så kommer alle svar opp med blå skrift, når du har klikket deg inn på et av svarene og går tilbake til oversikten igjen, så er den siden du klikket deg inn på lilla/fiolett, akkurat slik det var på DOL før, og som var veldig praktisk, i og med at det er slik på de store søkemotorene.

Men hvorfor DOL må ha en annen variant, ja si det, det hadde vært artig og vite, men de svarte jo meg med at de ikke var klar over at det var annerledes enn før, så da blir nok slik det er nå når det gjelder farger.

Forstår hva du mener. Jeg husker aldri fargene på de ulike sidene bruker, og jeg har ikke fått med meg at det er en standardgreie de fleste benytter seg av.

Jeg finner også de nåværende fargene her svært lite praktiske. Matte og jævlige som de er, og kontrasten mellom hvitt og gult og gult og lyse blått, er ikke egnet til annet enn hodepine.

Mitt poeng var kun at det må være veldig enkelt å foreta noen grep hva fargene angår.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg kommer ikke til å hoppe over til noe annet forum, så jeg blir i prinsippet her. Men jeg får senebetennelse av å se på det nye brukergrensesnittet, omtrent. SÅ mye scrolling og klikking tåler ikke armen min. Synd - for jeg liker meg her, men tror nok at jeg av helsemessige årsaker kommer til å være (enda) mindre her enn jeg har vært til nå :(

Skrevet

Forstår hva du mener. Jeg husker aldri fargene på de ulike sidene bruker, og jeg har ikke fått med meg at det er en standardgreie de fleste benytter seg av.

Jeg finner også de nåværende fargene her svært lite praktiske. Matte og jævlige som de er, og kontrasten mellom hvitt og gult og gult og lyse blått, er ikke egnet til annet enn hodepine.

Mitt poeng var kun at det må være veldig enkelt å foreta noen grep hva fargene angår.

Ja, hvis de vil forandre farger, så er det sikkert veldig enkelt. Men når de planla denne omleggingen, så har de sikkert nøye gått gjennom alt, også fargene, og kommet frem til enighet om dette. Så da blir det nok ikke enkelt å endre på.

Men jeg må si jeg er overrasket over deg da som er så opptatt av farger, at du ikke har lagt merke til fargebyttet på leste uleste innlegg. Det var det absolutt første jeg reagerte på, men så er jeg kvinne også da.

Skrevet

Man kan vel være begge steder og trenger vel ikke bli stemplet for at man er sånn eller slik fordi om man er her og/eller der vel.

Jeg klarte rett og slett ikke den lille skrifta, og det har ikke noe med uvilje fra min side å gjøre, men med øynene mine. Men jeg ser de har endret størrelsen nå. Det er fint.

Men jeg syns det er artige diskusjoner/temaer der inne, samme er det sikkert her, selv om jeg de siste dagene ikke har klart å lese så lenge på dol om gangen.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å hoppe over til noe annet forum, så jeg blir i prinsippet her. Men jeg får senebetennelse av å se på det nye brukergrensesnittet, omtrent. SÅ mye scrolling og klikking tåler ikke armen min. Synd - for jeg liker meg her, men tror nok at jeg av helsemessige årsaker kommer til å være (enda) mindre her enn jeg har vært til nå :(

Hjelper det med mus med scrolleknapp på?

Skrevet

Man kan vel være begge steder og trenger vel ikke bli stemplet for at man er sånn eller slik fordi om man er her og/eller der vel.

Jeg klarte rett og slett ikke den lille skrifta, og det har ikke noe med uvilje fra min side å gjøre, men med øynene mine. Men jeg ser de har endret størrelsen nå. Det er fint.

Men jeg syns det er artige diskusjoner/temaer der inne, samme er det sikkert her, selv om jeg de siste dagene ikke har klart å lese så lenge på dol om gangen.

Kan gjerne være begge steder for min del, men det er folka som ALDRI skal være her inne mer og som annonnserer hvor utrolig fælt og dritt det er her, og nå kommer de aldri tilbake osv osv - det blir bare så tafatt!

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Hjelper det med mus med scrolleknapp på?"

Men vi kan jo ikke fly rundt og koble mus til laptoppen kun for å bruke dol.

En god webdesigner skal tilpasse forumet og gjøre det brukervennlig. Det er ikke vi som skal tilpasse oss forumet.

tzatziki1365380058
Skrevet

Nei, dessverre :(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, hvis de vil forandre farger, så er det sikkert veldig enkelt. Men når de planla denne omleggingen, så har de sikkert nøye gått gjennom alt, også fargene, og kommet frem til enighet om dette. Så da blir det nok ikke enkelt å endre på.

Men jeg må si jeg er overrasket over deg da som er så opptatt av farger, at du ikke har lagt merke til fargebyttet på leste uleste innlegg. Det var det absolutt første jeg reagerte på, men så er jeg kvinne også da.

"Ja, hvis de vil forandre farger, så er det sikkert veldig enkelt. Men når de planla denne omleggingen, så har de sikkert nøye gått gjennom alt, også fargene, og kommet frem til enighet om dette. Så da blir det nok ikke enkelt å endre på."

Hvis det er noe som er åpenbart må det være at de ikke har planlagt noe som helst i forhold til omleggingen, så det der er en elendig teori. :)

For øvrig er det helt utrolig at de ikke har benyttet omleggingen til å ordne en quote-funksjon her.

Hvor er forbedringene spør jeg? Får jeg svar. Nope.

Skrevet

Jeg er her fortsatt og tviler på at jeg slutter og dole, men er også på det andre forumet.

Synes det blir litt dumt og rakke ned på folk og andre forum kun fordi de velger å holde seg borte, dol ble iallfall ikke bedre enn det var etter endringene, men jeg velger og tro det blir justert underveis:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...