Gå til innhold

Rekk opp hånda dere som blir her på DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hjelper det med mus med scrolleknapp på?"

Men vi kan jo ikke fly rundt og koble mus til laptoppen kun for å bruke dol.

En god webdesigner skal tilpasse forumet og gjøre det brukervennlig. Det er ikke vi som skal tilpasse oss forumet.

Absolutt enig i det.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

18

• Hatsumomo

10

• morsan

4

• Piraye

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er her fortsatt og tviler på at jeg slutter og dole, men er også på det andre forumet.

Synes det blir litt dumt og rakke ned på folk og andre forum kun fordi de velger å holde seg borte, dol ble iallfall ikke bedre enn det var etter endringene, men jeg velger og tro det blir justert underveis:)

Syntes folk kan gjerne være på flere forum for min del, men å forlate hele forumet og samtidig slenge masse møl om hvor fælt det er her fordi de vil annonsere at nå drar de for godt, det syntes jeg blir så utrolig tafatt.

streker paa veggen..!
Skrevet

å, joda, jeg kan sjonglere vet du :)

ikke skriver jeg så mye at det gjør noe men!

Skrevet

Jeg er her fortsatt og tviler på at jeg slutter og dole, men er også på det andre forumet.

Synes det blir litt dumt og rakke ned på folk og andre forum kun fordi de velger å holde seg borte, dol ble iallfall ikke bedre enn det var etter endringene, men jeg velger og tro det blir justert underveis:)

Er vel ingen som enda henger -her- som rakker ned på folka som har forlatt. Det man blir lei av er voldsomme "avskjeder" der folk rakker ned på de som blir igjen -her-! Det ser man seg lei på etter n'te gang det skjer.

Gjest abrahamsen
Skrevet

*rekker opp hånda*

Har vært opptatt med andre ting i helga og har defor ikke vært innom de siste tre dagene. Skal nok gå bra dette her:o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Javel, og jeg blir flau over de ørten innleggene hvor folk annonserer at de skal dra for det er så drit her. DET er barnehage oppførsel det.

Minner meg om små barn som tramper med føttene i bakken og hyler over å ikke få viljen sin.

må si meg enig med deg.

Skrevet

Synes ikke det er så verst her nå, jeg. Jeg blir:-)

Skrevet

Jeg bruker Firefox, og aner ikke om det er noen sånn funksjon der.

Men nå ser det uansett ut som om de har gjort noe med skriftstørrelsen.

Jeg bruker også FF og har ikke hatt problemer med skriftstørrelsen her på det nye DOL. "Ctrl +" "Ctrl -" og "Ctrl 0" gir større, mindre og normalskrift. Fort gjort å endre.

Gjest togli
Skrevet

Idoform skal visst roe magen ;))

Du skal se apotekene går tomme for Idoform etter DOL-fornyelsen ;-)

Skrevet

"Ja, hvis de vil forandre farger, så er det sikkert veldig enkelt. Men når de planla denne omleggingen, så har de sikkert nøye gått gjennom alt, også fargene, og kommet frem til enighet om dette. Så da blir det nok ikke enkelt å endre på."

Hvis det er noe som er åpenbart må det være at de ikke har planlagt noe som helst i forhold til omleggingen, så det der er en elendig teori. :)

For øvrig er det helt utrolig at de ikke har benyttet omleggingen til å ordne en quote-funksjon her.

Hvor er forbedringene spør jeg? Får jeg svar. Nope.

Skjønner du ikke hva forbedringene er. De la ut et halvferdig oppsett, og så er alt det som skjer etterpå forbedringer i forhold til det halvferdige. Fra spøk til alvor, de skrev i et eller annet innlegg at det var andre brukere på noe annet de holdt på med, som krevde forandring, uten at jeg vet hvem/hva det er.

Men kan du si meg hva dette quote er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...