Gå til innhold

Jeg klarte å utvide dol til hele skjermen!!

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

Så enkelt det var!

Jeg gikk på "side" ikonet i nettleseren og trykket på zoom 125% da utvidet dol seg og dekker nesten hele skjermen min + at skrifta ble større!!

Man lærer stadig noe nytt :))

Skrevet

Og HVOR fant du zoom?

Grønn - og drittlei den vesle skrifta og scrollinga

Gjest midia
Skrevet

Hvilken nettleser bruker du?

Nyeste IE den med gul ring på :)

nickk1365381076
Skrevet

Jeg kjører Opera og trenger kun å trkke på + i det numeriske feltet for å forstørre.

Gjest midia
Skrevet

Og HVOR fant du zoom?

Hvis du har internet explorer og har en blå e med gul ring på.

Hvis du er i vinduet til dol så ser du kanskje noen ikoner oppe til høyre?

Der finner du kanskje "side" også? trykk der og da skal du se zoom nede på lista som kommer opp.

Hvis du ikke har dette ikonet så må du høyreklikke under verktøylinja (gråe feltet) og velge

"tilpass kommandolinje" og " legg til eller fjern kommandoer" det kommer opp to vinduer i boksen, der finner du "side" i den første boksen og så merker du det og trykker på "legg til" i midten der og trykker lukk. da har du fått "side" ikonet på verktøylinja di og kan gjøre det jeg skrev først her.

Lykke til!!

Gjest midia
Skrevet

Jeg kjører Opera og trenger kun å trkke på + i det numeriske feltet for å forstørre.

Sjelden å høre at folk bruker opera.

Jeg ville hjelpe IE brukere jeg da :)

Gjest midia
Skrevet

Og HVOR fant du zoom?

Ser nå at man kan zoome bare ved å bruke ctlr tasten og + - for større og mindre.

man lærer så lenge man lever ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men hvor mye måtte du da skrolle for å finne innleggene etter at du har klikka på linker? Jo større zoom, dess mer skrolling.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Og HVOR fant du zoom?

Som sgat over her: Dess mer du forstørrer, dess mer må du skrolle.

Skrevet

Som sgat over her: Dess mer du forstørrer, dess mer må du skrolle.

Jeg gir opp forsøket. Men blir ikke lange økter på dol lengre. Får jo senebetennelse i musearmen;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg gir opp forsøket. Men blir ikke lange økter på dol lengre. Får jo senebetennelse i musearmen;-)

Ja, ikke sant? Skroller armen av meg jo. :-(

Og dakar pekefingeren som ligger på skrollehjulet, den er overarbeidet stakkar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...