Gå til innhold

Kjøkkenet er ferdig...........

Anbefalte innlegg

michel1365380617

Så nå kan vi bare få tildeling altså................ det er nå 1167 dager siden vi begynnt på saka til nummer to!!!!!!!!!!! Det er 711 dager siden vi sendte papiren til Colombia og snart 9 mnd siden vi fikk cali som distrikt.............. Er jeg en smule lei? Det kan en vel godt si........... JEG VIL HA TILDELING NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270870-kj%C3%B8kkenet-er-ferdig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Colom

Godt med alt som er unna gjort :-)

Kjøkkenet vårt er ikke ferdig - de private snekkeren har visst tatt ferie, og det er lenge siden. Tror jeg kan glemme lister og annet småplukk (hans versjon) på en stund fremover....

Jeg er uansett vanvittig klar for tildeling. Hadde ikke gjort noe om vi fikk samtidig, så hadde de to storesøstrene fått hverandre å leke med i Cali.

Krysser fingrene for gode nyheter til uken.

Gjest alegre

huff, det var lenge! Tenker sååå mye på dere, og er sikker på at et lite gull snart er klar for å møte mamma, pappa og den vakre storesøsteren!

Vi lagde nytt bad da vi ventet nr to, og akkurat en mnd etter at det var ferdig så fikk vi den store tlf. Krysser fingrer og tær for at ventetiden snart er over!

• 2 uker senere...

Godt med alt som er unna gjort :-)

Kjøkkenet vårt er ikke ferdig - de private snekkeren har visst tatt ferie, og det er lenge siden. Tror jeg kan glemme lister og annet småplukk (hans versjon) på en stund fremover....

Jeg er uansett vanvittig klar for tildeling. Hadde ikke gjort noe om vi fikk samtidig, så hadde de to storesøstrene fått hverandre å leke med i Cali.

Krysser fingrene for gode nyheter til uken.

kunne jo ikke la være å melde meg på denne for vi er også på gang med nytt kjøkken og snart søknad om barn nummer to :) Hva skjer i Colombia ? er ventetiden økt mere nå enn for to år siden ? noen som vet noe om situasjonen ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...