Gå til innhold

blir sprø jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest ojojojoj
Skrevet

Jeg er en av dem som ikke "bor" her inne, og jeg får litt fnatt av at nettstedet endrer seg hele tida. Hva er vitsen? Det er jo vanskelig å finne fram hele tida. Nå skal det sies at den siste endringa er mye bedre enn det gamle, da.. :)

Skrevet

Vi er vanedyr :) Men legger vi godviljen til, så er det enklere for hver gang man går innom her. Jeg er nok en av dem som bor her for tiden. Sykemeldt på¨tredje uka, så jeg har hatt plenty med tid til å forstå dette nye systemet, men det er enda ting jeg ikke kan her :)

Gjest prust
Skrevet

Vi er vanedyr :) Men legger vi godviljen til, så er det enklere for hver gang man går innom her. Jeg er nok en av dem som bor her for tiden. Sykemeldt på¨tredje uka, så jeg har hatt plenty med tid til å forstå dette nye systemet, men det er enda ting jeg ikke kan her :)

Tre uker sykemeldt, pekkaline? Uff, da - er det armen din som fremdeles er vond?

Var en tur i Arendal i forrige uke, og tenke på deg da jeg passerte krysset ved V.V. :-)

God bedring!

Skrevet

Tre uker sykemeldt, pekkaline? Uff, da - er det armen din som fremdeles er vond?

Var en tur i Arendal i forrige uke, og tenke på deg da jeg passerte krysset ved V.V. :-)

God bedring!

Hei!! Så fint å se deg her :) Jada, armen og nakken er ikke bra enda, og i tillegg så er det nok noen nerver i klem. Fingre og bein dovner bort av og til. Ikke gøy nei.

Hehe, så du tenkte på meg der ja, koselig!

Gjest prust
Skrevet

Hei!! Så fint å se deg her :) Jada, armen og nakken er ikke bra enda, og i tillegg så er det nok noen nerver i klem. Fingre og bein dovner bort av og til. Ikke gøy nei.

Hehe, så du tenkte på meg der ja, koselig!

Ja, jeg tenkte på deg vet du!

I dag er første dag på jobb med joggesko! Deilig med vår! Så forresten at krokusene var kommet opp i hagen nå. Tulipanene er kommet opp med mange blader, men heldigvis ikke blomster ennå.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...