Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hormonspiral og bivirkninger

Har i 2 og et halvt år hatt hormonspiral. De siste to mnd har jeg rundt mens tider vært nedstemt og nervøs. Kjenner ikke meg selv igjen.Lite tiltaklyst...Er gift og har to flotte barn. Er som alle andre småbarns foreldre sliten av og til.Det er som sagt ikke noe i livet mitt som skal gjøre at jeg skal være så nervøs.... Hadde noen lignende problemer da jeg brukte p. piller... Lurer som sagt på om noen har opplevd det samme som meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/270944-hormonspiral-og-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter hva jeg har forstått, vil ikke hormonspiral forstyrre syklusen, bare endre/redusere blødninger. Jeg vil tro at PMS ikke blir hverken bedre eller verre med hormonspiral enn uten. Når du tar p-piller, har du egentlig ikke mensen, bare en menslignende blødning. Derfor kan p-piller redusere eller fjerne PMS. Dette er i teorien, jeg har hørt om kvinner som merker andre symptomer enn dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...