er10 Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Skal ha med min sønn til Trheim i to dager denne uka. Hva er artig å få med seg. Pirbadet er allerede kommet på timeplanen.. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Vitensenteret er skikkelig bra for unger i den alderen. Mye spennende for en åtteåring å se på. 0 Siter
Gjest Filifjompen Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Ta han med opp i Tyholttårnet. Der er det en Egon-restaurant som går rundt mens du spiser. På den måten får du se Trondheim fra fugleperspektiv hele veien rundt på en times tid, som rundturen tar. Vitensenteret kan jeg også anbefale, så at en annen nevnte det. Helt topp for sønnen din vil jeg tro. 0 Siter
willow Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Helt enig i Pirbad, Tyholttårn og Vitensenteret. Min åtte år gamle nevø i Trondheim elsker alle de stedene. I tillegg er han veldig glad i lekesenteret på Solsiden. Kommer ikke på hva det heter akkurat nå, men det ligger altså på Solsiden kjøpesenter, i en av "sidebygningene" som vender mot "boligblokkene". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.