Gå til innhold

Hvorfor er det alltid sånn?

Anbefalte innlegg

Gjest GA :-)

Nå er pappa'n vekk noen dager med jobben. Det klaffer selvfølgelig med ett foreldremøte, en konferansetime, en konsert, to jobb-kvelder, en tannlegetime, to bursdager, tre spilletimer (for ungene), en skidag....

Går det ikke an å spre ting litt utover her i verden? *sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/271054-hvorfor-er-det-alltid-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rhea Silvia

Det heter "tingenes iboende djevelskap" eller noe slikt.

I går gløymde jeg timen med prinsens kontaktlærer. Jeg glemmer aldri slik, men den siste uken har det vert litt for mange ting å holde styr på og kjøleskapdøren er overfyllt.

Mannen min er ikke bortreist, men jobber så mye akkurat nå at det hadde ikke gjort noen forskjell...

Vi trøste oss med at det snart er påskeferie...

Annonse

De "nest siste" ukene før ferier er alltid travle. Alle - skolen, fritidsaktiviteter, besøksgrupper osv. - oppdager at nå er det snart jul / påske / langhelg, så nå må de avvikle det møtet eller hva det nå er.

Heldigvis stilner det av når ferien nærmer seg. Men jeg vet hvordan det er :-|

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...