Gå til innhold

Hvorfor er det alltid sånn?

Anbefalte innlegg

Gjest GA :-)
Skrevet

Nå er pappa'n vekk noen dager med jobben. Det klaffer selvfølgelig med ett foreldremøte, en konferansetime, en konsert, to jobb-kvelder, en tannlegetime, to bursdager, tre spilletimer (for ungene), en skidag....

Går det ikke an å spre ting litt utover her i verden? *sukk*

Gjest togli
Skrevet

Hvor mange unger har du egentlig ;o)

Høh! Det holder med en unge for å få til den lista der :-/

Bare vent til du får skoleunger ;-)

Prinsessemamma
Skrevet

Oi, det var da voldsomt så mye som skjer den uka. Men er jo typisk ja at akkurat de dagene man er alene med ungene så er det både det ene og det andre, og gjerne to ting samtidig slik at man må avlyse det ene siden man ikke kan dele seg :)

Rhea Silvia
Skrevet

Det heter "tingenes iboende djevelskap" eller noe slikt.

I går gløymde jeg timen med prinsens kontaktlærer. Jeg glemmer aldri slik, men den siste uken har det vert litt for mange ting å holde styr på og kjøleskapdøren er overfyllt.

Mannen min er ikke bortreist, men jobber så mye akkurat nå at det hadde ikke gjort noen forskjell...

Vi trøste oss med at det snart er påskeferie...

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja, det er jo bare så typisk at alt skal skje om en av foreldrene er bortreist. Sønnen vår har det med å bli syk han, når pappa er på jobbreise.

Skrevet

De "nest siste" ukene før ferier er alltid travle. Alle - skolen, fritidsaktiviteter, besøksgrupper osv. - oppdager at nå er det snart jul / påske / langhelg, så nå må de avvikle det møtet eller hva det nå er.

Heldigvis stilner det av når ferien nærmer seg. Men jeg vet hvordan det er :-|

Skrevet

Ja, det har jeg ofte lurt på! Mannen min må på en reise med jobben neste uke, fikk vite det for et par dager siden, og kommer FORHÅPENTLIGVIS tilbake til fredagen, sier han. Og fredagen er da dagen for vår avreise vi til fjells på påskeferie...

Skrevet

Kanskje det rett og slett er forsynet? ;-)

At det var han og ikke deg som var borte, mener jeg? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...