Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har ikke vi pulk, men jeg synes da det er kjempegod plass til skytterbag (den er kjempestor - på str. med ishockeybag), vogn, diverse småbager, poser, stellebag, 3 par ski og staver når vi har 5 seter oppe.

Med 6 seter oppe har vi fått plass til 1 Simo kombivogn, 1 stor og 2 små kofferter og diverse småbager. Og fremdeles var det veldig god plass.

Så jeg skjønner ikke helt at dere ikke får plass...

Hmm, høres rart ut. Men hvordan i all verden får dere plass til ski hvis 5 seter er oppe?! Vi får de ikke inn uten å ta ned det midterste setet på 3-raderen. De er jo lange... Eller var det små barneski?

Fortsetter under...

Hmm, høres rart ut. Men hvordan i all verden får dere plass til ski hvis 5 seter er oppe?! Vi får de ikke inn uten å ta ned det midterste setet på 3-raderen. De er jo lange... Eller var det små barneski?

Når jeg snakker om 5 seter, så er det 2 fremseter og 3 bakseter. Og så er det 2 seter til bak de 3 baksetene - da blir det 7 seter.

Når jeg snakker om 5 seter, så er det 2 fremseter og 3 bakseter. Og så er det 2 seter til bak de 3 baksetene - da blir det 7 seter.

Å ja...! Selvfølgelig :) Det gjør jo jeg også. Men jeg kan alikevel ikke skjønne at dere får plass til 3 par ski når det er 5 sitteplasser i bilen! Hvor korte ski snakker du om?

Å ja...! Selvfølgelig :) Det gjør jo jeg også. Men jeg kan alikevel ikke skjønne at dere får plass til 3 par ski når det er 5 sitteplasser i bilen! Hvor korte ski snakker du om?

Vi har fått plass til pappa'n sine ski. Vet ikke lengden, men de er nå voksenski :)

Men de lå litt opp på seteraden da - men ikke slik at det var til hinder for det lille barnet som satt i setet sitt.

Ja, de sier så, men synes den er så lite pen/tøff :)

Det er klart en kassebil er en kassebil, slik er det bare.

I mine øyne er bilen et fremkomstmiddel, noe vi trenger for å komme oss de nesten 3 milene til byen, og noe som rommer mine små, som både smuler, tisser, spyr og griser med sny og sand.

Hvis du vil ha en stilig/pen eller tøff bil, så skal du lese litt i siste motor, testen om populære 7 setere! Kanskje du finner noe der?

Smaken er som baken, og det finnes garantert noe som fenger deg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...