Gå til innhold

Barn som aldri gråter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mamman til Tom

Hmmm, jeg hadde nok stusset på det jeg også.

Ta det opp med helsesøster. Kanskje det er normalt, men mine 3 har alle grått med tårer lenge før de ble 1 år gamle.

Han gråter ikke uten tårer heller, for å si det sånn, han mer sutrer på en måte. Dette er ikke mitt barn.

Annonse

fuji1365380447

Jeg har hatt et barn som nesten ikke gråt de første seks månedene av sitt liv. De første to så gråt hun kun da de tok blodprøve av henne på sykehuset.

Mine foreldre syntes nesten at det var litt ekkelt - jeg husker at min far "nektet" meg å gi henne pupp en gang hun var sulten, for han ville høre henne grine litt. Jeg ble litt irritert - hun behøvde jo ikke gråte for at jeg skulle lese signalene hennes.

Første gang hun gråt om natten var hun nesten 8 mnd. Det er helt utrolig!

Jeg spurte helesøster, og hun sa at så lenge barnet er våken og tilstede og kommuniserer, så er det ikke helt uvanlig. Noen barn er bare veldig fredelige.

Nå er hun altså 8 mnd, og gråter litt mer. Men ikke hver dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...