Gå til innhold

Kongeparet i bisettelse

Anbefalte innlegg

Gjest synes jeg
Skrevet

Hyggelig gjort? Det skulle da bare mangle

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skulle da virkelig bare mangle at svigerforeldre stiller opp når svigerdatterens nære slektninger dør.

Skrevet

Å det var godt. Jeg så nettopp på avisen i byen at de ikke skulle. Ja det skulle bare mangle....

Skrevet

Skulle bare mangle egentlig.

Det er jo svigerdattera deres.

Når min pappa døde for to år siden,så var det meninga svigermor og to svigersøstre

skulle komme i begravelsen(6 timer unna)

Men så ombestemte de seg for toget kom inn til stasjonen kl 6 og HVA skulle de finne på frem til begravelsen???

Glemmer ALDRI den skuffelsen......

Eller kanskje det bare er meg som er hårsår???

Gjest ChiengMai
Skrevet

Til syvende og sist oppfører de seg sikkert ikke så veldig annerledes enn folk flest. :-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Når min pappa døde for to år siden,så var det meninga svigermor og to svigersøstre

Men så ombestemte de seg for toget kom inn til stasjonen kl 6 og HVA skulle de finne på frem til begravelsen???

Bare en av fire av min manns søsken kom i min fars begravelse.... Det er ikke langt å reise heller. Jeg var ikke skuffa akkurat da, hadde nok å tenke på. Men senere har jeg tenkt at det var dårlig av de.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Skulle bare mangle. Jeg ville reagert om de ike dro.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bare en av fire av min manns søsken kom i min fars begravelse.... Det er ikke langt å reise heller. Jeg var ikke skuffa akkurat da, hadde nok å tenke på. Men senere har jeg tenkt at det var dårlig av de.

Enkelte på min mors side ga faen i min fars begravelse.

Samme fuckings folka som rabler når jeg sniker meg unna diverse konfirmasjoner og vås.

Men det er klart kongeparet stiller i begravelsen. Noe annet ville sagt mye om dem.

Gjest Underskrift
Skrevet

Noe annet ville jo bare vært helt på tryne da. Om mamma eller pappa dør, ville jeg vel tro at min svigermor ville dukket opp......

Skrevet

Skulle bare mangle. Jeg ville reagert om de ike dro.

Akkurat det samme tenkte jeg med en gang jeg hørte det på nyhetene.

Skrevet

Nei, du er IKKE hårsår.

Skrevet

Jeg synes nå det bare skulle mangle. Det er faren til svigerdattera.

Skrevet

Verken svigerforeldre eller svigerinne kom i min fars begravelse, og de nevnte ikke dødsfallet med ett ord da jeg traff dem første gang etterpå!

Riktignok hadde min mann og jeg 'bare' bodd sammen et halvt års tid da faren min døde, og svigers hadde bare truffet faren min en gang, men dog....

ylvali1365381015
Skrevet

Verken svigerforeldre eller svigerinne kom i min fars begravelse, og de nevnte ikke dødsfallet med ett ord da jeg traff dem første gang etterpå!

Riktignok hadde min mann og jeg 'bare' bodd sammen et halvt års tid da faren min døde, og svigers hadde bare truffet faren min en gang, men dog....

Det synes jeg er aldri så lite sjokkerende, egentlig.

Det sier jo alt om deres evne til å ta andres perspektiv, være nær, snakke om ting og se seg selv i relasjon til andre mennesker. Dessuten kan man jo forvente at du ble betraktet som en del av den utvidete familien deres, og at deltagelse i sorgen dermed falt dem naturlig.

Men ikke alle familier har gode relasjoner eller opptrer støttende. Du må trøste deg med at det er deres evner og ressurser det skorter på, og ikke din status i familien.

Men jeg skjønner at du reagerer og føler deg oversett i din sorg.

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok sagt at jeg savnet dem i begravelsen, men der må jo folk gjøre sine vurderinger utifra eget ståsted og vurdering av totale familieforhold.

Vil bare si deg at jeg skjønner at du er sår, og at dine svigerforeldre ikke virker videre oppegående på meg. Sannsynligvis er de bare meget usikre.

Mvh,

Skrevet

Det synes jeg er aldri så lite sjokkerende, egentlig.

Det sier jo alt om deres evne til å ta andres perspektiv, være nær, snakke om ting og se seg selv i relasjon til andre mennesker. Dessuten kan man jo forvente at du ble betraktet som en del av den utvidete familien deres, og at deltagelse i sorgen dermed falt dem naturlig.

Men ikke alle familier har gode relasjoner eller opptrer støttende. Du må trøste deg med at det er deres evner og ressurser det skorter på, og ikke din status i familien.

Men jeg skjønner at du reagerer og føler deg oversett i din sorg.

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok sagt at jeg savnet dem i begravelsen, men der må jo folk gjøre sine vurderinger utifra eget ståsted og vurdering av totale familieforhold.

Vil bare si deg at jeg skjønner at du er sår, og at dine svigerforeldre ikke virker videre oppegående på meg. Sannsynligvis er de bare meget usikre.

Mvh,

Jeg er helt enig med deg - det er sjokkerende.

Men det er mange år siden, så jeg tenker ikke på det lenger, unntatt når slikt som dette med f eks Sven O dukket opp.

Uansett tusen takk for gode ord - det varmer å høre at det ikke er _meg_ det er noe galt med! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...