Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest også en mamma

Vi har ikke vårdresser. Har kommet fram til at brukstiden er så kort at det er meningsløst å kjøpe dress. Dessuten er erfaringen at dressen ofte blir alt for varm fordi den jo er hel. Så vi har kjøpt overtrekksbukser i stedet, så kan de variere overdel (tynn jakke, tykk jakke, fleece, ull) alt etter temperaturen. Kjøpte fine overtrekksbukser på G-sport av merke Play, koster 299,-.

Gjest Elextra

Synes det er greit å ha en vår- og høstdress, min erfaring er at brukstiden slett ikke er så kort. Den er også en grei reservedress på ikke alt for kalde vinterdager - da med full fleece under.

Vi kjøpe gjerne en rimelig slik dress, kjøpte nylig en på Cubus til drøye 300. Fra før har vi en Reima Buller & Bång (eller hva de heter), denne har avtagbart fôr, så da blir jo sesongen noe lenger, men den koster litt mer (ca 700, tror jeg).

Jeg er også av den formening at en vårdress er et must! Det blir veldig hyppig brukt denne årstida her, og til høsten. Gjerne med ull/fleece under fram til det blir litt varmere.

Her i huset går det i dressen fra Reflex, den er jeg superfornøyd med!

De ble brukt i fjor, og har nå tatt de i bruk igjen. Fortsatt hele og fine. Gutten min blir 6 år nå, og bruker klærne sine skikkelig godt, men denne har han ikke fått ødelagt.

Jenta mi er 4, og hennes er også fortsatt like fin. De tåler bra med regn før de blir våte gjennom.

Koster 399,- mener jeg og huske. Absolutt verdt det!

På lørdag kjøpte jeg fora parkdress med gummi i rumpa, knær og armer i str. 3 år i merke "Leketøy" fra stormberg. Foret kunne tas helt av. Den var kjempefin, og virker som om det er i god kvalitet. Hadde parkdress uten for i samme merke i fjor, og den var jeg veldig fornøyd med. Det jeg var mest fornøyd med på lørdag var prisen: 250,- kr på halv pris! :) Kjøpte den på Barnas Hus. Så er du ute etter billig kvalitet kan du ta en titt der.

Annonse

Jeg er også av den formening at en vårdress er et must! Det blir veldig hyppig brukt denne årstida her, og til høsten. Gjerne med ull/fleece under fram til det blir litt varmere.

Her i huset går det i dressen fra Reflex, den er jeg superfornøyd med!

De ble brukt i fjor, og har nå tatt de i bruk igjen. Fortsatt hele og fine. Gutten min blir 6 år nå, og bruker klærne sine skikkelig godt, men denne har han ikke fått ødelagt.

Jenta mi er 4, og hennes er også fortsatt like fin. De tåler bra med regn før de blir våte gjennom.

Koster 399,- mener jeg og huske. Absolutt verdt det!

Hvilke butikker har denne da? Jeg bor i Oslo.

Hvilke butikker har denne da? Jeg bor i Oslo.

Nå bor jeg sånn til da, at her fins ikke sånne "store" kjeder som Babyshop o.l, men vi er så heldige å ha en butikk der det blir solgt Reflex og Reima bl.a. Derfor vet jeg ærlig talt ikke hvilke butikk som fører dressene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...