Gå til innhold

Homser

Gjest jeg har mine tanker

Anbefalte innlegg

Gjest jeg har mine tanker
Skrevet

Noen homser eller noen som kjenner de godt som kan opplyse meg litt. Jeg lurer på om det virkelig er riktig at de flørter med kvinner på samme måte som menn. Jeg har da kjent en del homser, men de har vært i fast forhold og ikke flørtet med meg. Nå lurer jeg på om en som flørter med meg er homse. Er ikke sikker på at han har kommet ut av skapet enda.

Skrevet

Jeg er da blitt flørtet med av homser. Noen som tydelig var homser - jeg visste altså at de var det, de oppførte seg også ganske "homsete" og noen, særlig en, som jeg aldri ville ha gjettet var homse om jeg ikke hadde visst det. Mens enkelte homser ikke liker tanken på å flørte med eller kysse damer, er det andre igjen som syns det er fint og gøy.

I følge mine informanter, kan man godt like å flørte med osv kvinner, men man forelsker seg bare i menn. Da snakker vi skikkelig forelskelse her, ikke bare litt betatthet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...